Klantenservice Mobiel

Voicemailcode


Hulp nodig bij het instellen of resetten van je voicemailcode? Of ben je je voicemailcode vergeten? Wij helpen je graag verder.
Eerste keer instellen

Een voicemailcode kun je instellen als beveiliging van je voicemail inbox. Dit stel je op de volgende manier in:

  • Bel naar 1233 en voer de standaard pincode in (0000)
  • Doorloop vervolgens het activatiemenu.

Is het gesprek onderbroken tijdens activatie?

Bel opieuw naar 1233 en de activatie zal verder gaan waar je bent gebleven.

Voicemail pincode wijzigen

Toets ‘4’ in het hoofdmenu van de voicemail om de pincode te wijzigen.

Voicemail pincode vergeten

Toets een ‘0’ in op het moment dat je telefoon vraagt om de pincode in te voeren. Er wordt een sms gestuurd met je huidige pincode.  Dit kan alleen vanaf het eigen telefoonnummer. Heb je per ongeluk 7 keer de pincode fout ingevuld, dan wordt je voicemailbox geblokkeerd. Neem dan even contact met ons op.

Meer informatie over het instellen van je voicemail? Kijk hier.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!