Klantenservice Mobiel

Verhuizing doorgeven


Lees hieronder hoe je een adreswijziging aan ons door kunt geven. Wil je niet je contactgegevens maar je abonnement aanpassen? Kijk dan hier.
Hoe geef je een verhuizing of adreswijziging door?

Je kunt zelf een verhuizing of adreswijziging heel gemakkelijk doorgeven via MijnTele2. Log in via je computer en ga naar ‘Je account’ > ‘Account gegevens’ en druk bij Adresgegevens op ‘Aanpassen’.

Je kunt ook gebruik maken van de Virtuele Assistent hieronder. De Virtuele Assistent verbindt je van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur door naar een ‘echte’ medewerker en deze past jouw gegevens aan. Kijk voor alle contactmogelijkheden op onze contactpagina.

Let op: je adreswijziging mag alleen naar een adres in Nederland aangepast worden.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...