Schade aan je toestel?
- Heb je val-, stoot- of waterschade? Neem contact op met je verzekeraar.
- Is je toestel defect door een fabrieksfout? Dan valt het defect onder de reparatievoorwaarden van Tele2. Je kunt je reparatie aanmelden bij Tele2.
Heb je bij je toestel een verzekering afgesloten en is je toestel nu beschadigd of gestolen? Lees hier hoe je een claim kunt indienen.
Je toestel is verzekerd bij Chubb.
Je hebt een van deze verzekeringen:
Ben je jouw verzekering niet via Tele2 aangegaan? Dan kunnen wij je niet zeggen waar je bent verzekerd en hoe je een claim indient. Kijk in je verzekeringsvoorwaarden waar je jouw claim kunt aanmelden.
Jouw verzekering is gekoppeld aan je mobiele telefoon. Als je een ander of nieuw toestel gebruikt, geldt je huidige verzekering daar dus niet voor.
Heb je een nieuw toestel? Sluit hiervoor dan een nieuwe verzekering af. Dit kan tot 30 dagen na aankoop van je telefoon.
Wil je de dekking aanpassen? Dat kan alleen van Uitgebreid naar Standaard. Dit doe je door contact op te nemen met Chubb.
Je verzekering is maandelijks opzegbaar. Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Ben je jouw verzekering via Tele2 zelf aangegaan? Dan is je toestel verzekerd bij CHUBB. Opzeggen doe je door online contact op te nemen, of bel met +31(0) 348 46 28 45..
Ben je jouw contract niet rechtstreeks bij Tele2 aangegaan? Maar via een andere dealer? Raadpleeg de verzekeringsvoorwaarden voor de juiste verzekeraar en contactpersoon.
Klachten of geschillen over de totstandkoming en/of uitvoering van de Chubb Verzekering kun je per e-mail versturen naar klacht@chubbverzekering.nl.
Kun je je vervolgens niet vinden in het oordeel van Chubb? Neem dan contact op met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Wil je geen gebruik maken van deze klachtenbehandelingsmogelijkheid? Of is het oordeel van de Kifid voor jou niet bevredigend? Dan kun je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.