Simkaart blokkeren
Is je telefoon gestolen of ben je hem kwijt? Blokkeer dan direct je simkaart. Dit kan 24/7 in MijnTele2. Ben je niet online of heb je geen MijnTele2 account? Bel dan met onze klantenservice. Zo voorkom je dat iemand anders op jouw kosten gaat bellen en internetten.
Als je je telefoon of simkaart terugvindt, kun je je simkaart ook zelf weer deblokkeren via MijnTele2. Toch een nieuwe simkaart nodig? Die kun je online bestellen. Je behoudt natuurlijk je eigen telefoonnummer.
Aangifte doen
Is je telefoon gestolen? Doe dan altijd aangifte bij de politie. Dit kun je gemakkelijk zelf online doen.
Ben je in het buitenland? Doe daar dan altijd bij het plaatselijke politiebureau aangifte. Vraag altijd om een bewijs van je aangifte.
Verzekering
Heb je zelf een toestelverzekering afgesloten? Neem dan contact op met je verzekeraar. Zij kunnen je vertellen wat je nu het beste kunt doen.
Heb je een toestelverzekering via Tele2 afgesloten? Dan is je toestel verzekerd bij Chubb. Is je toestel gestolen? Neem dan online contact op met Chubb of bel met +31(0) 348 46 28 45.