Klantenservice Mobiel

Sms versturen en of ontvangen lukt niet


Kun je geen sms versturen en/of ontvangen? Bekijk dan onderstaande stappen.
Is er een algemene storing?

Via onze actuele informatie pagina houden we je op de hoogte van eventuele storingen of onderhoud. Ervaar je een probleem dat daar vermeld wordt? Dan doen we ons best dit zo snel mogelijk voor je te verhelpen.

Staan je instellingen goed?

Soms kan het nodig zijn je instellingen even te checken of opnieuw in te stellen. Dit kun je doen aan de hand van onze toestelhulp. Start je telefoon vervolgens even opnieuw op.

Zijn je facturen betaald?

Kun je niet bellen maar wel gebeld worden? Dan kan het zijn dat je bent afgesloten omdat de betaling niet of niet op tijd is ontvangen. Via MijnTele2 zie je de status van je facturen. Je kunt dan nog wel sms’jes ontvangen, maar niet meer zelf versturen.

Wil je contact opnemen?

Heb je bovenstaande stappen doorlopen maar kom je er toch niet uit? Kijk dan op onze contactpagina voor de verschillende manieren waarop je contact met ons kunt opnemen.