Klantenservice Mobiel

Slecht bereik


Slecht bereik op je mobiel kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk onderstaande redenen om te zien of er een situatie op jou van toepassing is.
Is er een algemene storing?

Via onze actuele informatie pagina houden we je op de hoogte van eventuele storingen of onderhoud. Ervaar je een probleem dat daar vermeld wordt? Dan doen we ons best dit zo snel mogelijk voor je te verhelpen.

Zit je in het dekkingsgebied?

Kijk op onze dekkingskaart om te zien hoe de dekking is waar jij op dit moment bent.

Heb je de laatste update op je telefoon?

Om gebruik te kunnen maken van het 4G netwerk dien je 4G/LTE te selecteren via de instellingen van je telefoon. Onze toestelhulp kan je daarbij helpen. Daarnaast is het belangrijk dat je de laatste update op je telefoon hebt geïnstalleerd.

Wil je contact opnemen?

Heb je bovenstaande stappen doorlopen maar kom je er toch niet uit? Kijk dan op onze contactpagina voor de verschillende manieren waarop je contact met ons kunt opnemen.