Alles over je simkaart

Alles voor je simkaart regel je heel makkelijk online. Activeren, blokkeren en bestellen. De meest voorkomende gevallen hebben we hieronder voor je op een rij gezet. Heb je toch hulp nodig? We helpen je graag!

3-in-1 simkaart

3-in-1 sim

Er zijn verschillende soorten en maten simkaarten. Wij sturen je daarom een 3-in-1-simkaart, want die past altijd. Hierin zit elk simkaartformaat, namelijk mini (1), micro (2) en nano (3). Zo ontvang je van ons altijd het juiste formaat*.

Wij bieden op dit moment geen esim aan.

Goed om te weten

  • Als je tijdens de looptijd van je abonnement een nieuwe simkaart bestelt, behoud je je nummer.
  • Een nieuwe simkaart is gratis. Binnen 5 werkdagen wordt je nieuwe simkaart thuisbezorgd. Je kunt je simkaart niet naar een ander adres sturen dan het adres dat bij ons bekend is.
  • Is je simkaart gestolen of kwijt? Blokkeer dan direct je simkaart. Je huidige simkaart is meteen niet meer bruikbaar. Doe bij diefstal ook aangifte.
  • De status van je bestelling kun je volgen via MijnTele2.
  • De informatie op je oude simkaart komt te vervallen zodra je je nieuwe simkaart activeert. Vergeet dus niet om je contacten over te zetten. De Toestelhulp helpt je hierbij.
  • Bij je nieuwe simkaart hoort een nieuwe pincode en pukcode.
  • * Het is niet mogelijk om meerdere simkaarten bij ons te bestellen of gebruik te maken van meerdere simkaarten in één toestel tegelijk.

    Simlock vrij

    De mobiele telefoons van Tele2 bevatten géén simlock meer. Heb je een simkaart van Tele2 maar kun je deze niet gebruiken in je telefoon die je via een andere provider hebt aangeschaft? Neem dan even contact op met je oude provider zodat zij de simlock voor je kunnen verwijderen.