Klantenservice Mobiel

Reparatie aanmelden


Het is nu tijd om je telefoon aan te melden ter reparatie.
Reparatie online aanmelden

Voordat jij je telefoon opstuurt, vragen wij je het volgende eerst te doen:

  • Maak een back-up van alles wat je wilt bewaren, zoals foto’s en contacten
  • Verwijder de pin- of patrooncode op de telefoon
  • Voor iPhone: deactiveer ‘Find My iPhone’. Voor Samsung: deactiveer ‘Zoek mijn mobiel’ via de instellingen op je telefoon
  • Verwijder je SD kaart en je simkaart. Bewaar deze goed (niet meesturen)
  • Verwijder je screenprotector en telefoonhoesje

Belangrijk: Je telefoon kan alleen gerepareerd worden als je de bovenstaande stappen volgt.

1 Aankoop telefoon
1 Aankoop via een derde partij

We kunnen alleen reparaties uitvoeren voor telefoons die via onze winkel, website of telefonische klantenservice zijn gekocht.

Neem even contact op met de partij waar je je telefoon hebt gekocht. Zij kunnen je vertellen hoe en waar je je telefoon kunt laten repareren.

1 Merk telefoon
1 Meld je telefoon aan ter reparatie

Heb je een Samsung of een Sony? Klik dan op de button van dat desbetreffende merk. Is jouw telefoon van een ander merk? Klik dan op de button ‘Overige merken’.

Je wordt direct doorverwezen naar de reparatiepartij waar je jouw telefoon kunt laten repareren.

1 Refurbished of niet?

Wij verkopen gloednieuwe iPhones en refurbished iPhones.

Bij een gloednieuw iPhone ben je de eerste die gebruikt maakt van de telefoon. Een refurbished iPhone is tweedehands, maar technisch volledig gecontroleerd en opgeknapt. Dus deze wordt zo goed als nieuw opgeleverd. Geef hieronder aan welke variant jij hebt.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!