Klantenservice Mobiel

Rekeningnummer wijzigen


Lees hier hoe je je rekeningnummer aanpast voor je mobiele abonnement.
Waar kan je jouw rekeningnummer of andere betalingsgegevens aanpassen?

Je kunt je persoonsgegevens voor je mobiele abonnement wijzigen in de Virtuele Assistent hieronder via een livechat. Via de Virtuele Assistent kun je een livechatgesprek met een medewerker starten (een livechatgesprek is alleen mogelijk van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur). Of neem even contact met ons op.

Let op:

  • Je moet 2 facturen betaald hebben voordat je een wijziging kunt doorvoeren
  • Het moet altijd een Nederlands rekeningnummer zijn.
  • De wijziging gaat in op de eerstvolgende factuur die nog opgemaakt moet worden.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...