Klantenservice Mobiel

Rekeningnummer wijzigen


Lees hier hoe je je rekeningnummer aanpast voor je mobiele abonnement.
Nederlandse IBAN-/rekeningnummer wijzigen

Je kunt zelf heel gemakkelijk je Nederlandse rekeningnummer wijzigen in de MijnTele2 web of in de MijnTele2 app.

Let op: het nieuwe rekeningnummer moet wel Nederlands zijn. Heb je een buitenlands rekeningnummer? Of lukt het niet om je rekeningnummer te wijzigen via MijnTele2 of heb je geen internetbankieren? Vul dan dit formulier in.

Buitenlands IBAN-/rekeningnummer wijzigen

Wil je je buitenlandse IBAN rekeningnummer wijzigen? Of staat er op dit moment een Nederlands rekeningnummer in ons systeem en wil je dit veranderen naar een buitenlands IBAN rekeningnummer? Vul dan onderstaand formulier in. De aanvraag wordt binnen 2 werkdagen opgepakt en verwerkt.

Let op: voordat je het rekeningnummer kunt wijzigen, moet je eerst minimaal 1 factuur handmatig betaald hebben vanaf het nieuwe rekeningnummer. Als dit niet het geval is, zal je aanvraag worden afgekeurd.

Online formulier voor IBAN-/rekeningnummers
Wanneer gaat de wijziging in?

Nadat je je rekeningnummer wijzigt, ontvang je een mail van ons. Hierin staat of de wijziging gelukt is of niet. Als wij het goedkeuren gaat de wijziging van je IBAN (rekeningnummer) altijd per de 1e van de nieuwe kalendermaand in.

Voorbeeld:
Stel je wijzigt je IBAN op 3 januari. Dan schrijven we je eerstvolgende factuur rond 25 januari nog af van je oude rekeningnummer. De wijziging gaat in per 1 februari. De factuur die we rond 25 februari afschrijven, is dan van je nieuwe rekeningnummer.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...