Klantenservice Mobiel

Rekeningnummer wijzigen


Lees hier hoe je je rekeningnummer aanpast voor je mobiele abonnement.
IBAN-/rekeningnummer wijzigen

Je kunt zelf heel gemakkelijk je rekeningnummer wijzigen in de MijnTele2 web omgeving. In de MijnTele2 app kan het ook, alleen word je daar uiteindelijk doorverwezen naar MijnTele2 web. Binnenkort kan het ook in de MijnTele2 app zelf.

Let op: het nieuwe rekeningnummer moet wel Nederlands zijn. Heb je een buitenlands rekeningnummer? Neem dan even contact met ons op.

Zelf je rekeningnummer wijzigen:
  • Ga naar MijnTele2 web
  • Log in
  • Ga naar: Je account
  • Accountgegevens
  • Betaalgegevens wijzigen

Via Buckaroo* log je in bij je vertrouwde bankomgeving en volg je de stappen om je rekeningnummer te veranderen.

*Buckaroo is een betrouwbare partij waar wij mee samenwerken.

Wanneer gaat de wijziging in?

Nadat je je rekeningnummer wijzigt, ontvang je een mail van ons. Hierin staat of de wijziging gelukt is of niet. Als wij het goedkeuren gaat de wijziging van je IBAN (rekeningnummer) altijd per de 1e van de nieuwe kalendermaand in.

Voorbeeld:
Stel je wijzigt je IBAN op 3 januari. Dan schrijven we je eerstvolgende factuur rond 25 januari nog af van je oude rekeningnummer. De wijziging gaat in per 1 februari. De factuur die we rond 25 februari afschrijven, is dan van je nieuwe rekeningnummer.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...