Klantenservice Mobiel

Rekeningnummer wijzigen


Lees hier hoe je je rekeningnummer aanpast voor je mobiele abonnement.
Waar kan je jouw rekeningnummer of andere betalingsgegevens aanpassen?

Je kunt je persoonsgegevens, zoals rekeningnummer of IBAN, wijzigen in de Virtuele Assistent. Dit geldt voor je mobiele abonnement. Laat de virtuele assistent je direct doorverbinden één van onze medewerkers. We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur. En op zaterdag, zondag en officiële feestdagen van 10:00 tot 18:00 uur.

Let op:

  • Je moet 2 facturen betaald hebben voordat je een wijziging kunt doorvoeren
  • Het moet altijd een Nederlands rekeningnummer zijn.
  • De wijziging gaat in op de eerstvolgende factuur die nog opgemaakt moet worden.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...