Klantenservice Mobiel

Rekeningnummer wijzigen


Lees hier hoe je je rekeningnummer aanpast voor je mobiele abonnement.
Nederlandse IBAN-/rekeningnummer wijzigen

Je kunt zelf heel gemakkelijk je Nederlandse rekeningnummer wijzigen in de MijnTele2 web of in de MijnTele2 app.

Let op: het nieuwe rekeningnummer moet wel Nederlands zijn. Heb je een buitenlands rekeningnummer? Of lukt het niet om je rekeningnummer te wijzigen via MijnTele2 of heb je geen internetbankieren? Vul dan dit formulier in.

Buitenlands IBAN-/rekeningnummer wijzigen

Wil je je rekeningnummer wijzigen naar een buitenlands rekeningnummer? Of verandert je buitenlandse rekeningnummer? Of wil je je rekeningnummer wijzigen naar een ander Nederlands rekeningnummer en kun je geen gebruik maken van MijnTele2? Of heb je geen internetbankieren? Of ondersteund jouw nieuwe bank geen e-Mandate? Vul dan onderstaand formulier in. De aanvraag wordt binnen 2 werkdagen opgepakt en verwerkt.

Let op: voordat je het rekeningnummer kunt wijzigen, moet je eerst minimaal 1 factuur handmatig betaald hebben vanaf het nieuwe rekeningnummer. Als dit niet het geval is, zal je aanvraag worden afgekeurd.

Online formulier voor IBAN-/rekeningnummers
1. Persoonlijke gegevens
* Verplicht

Wil je je rekeningnummer wijzigen naar een buitenlands IBAN rekeningnummer? Of verandert je buitenlandse rekeningnummer? Of kun je geen gebruik maken van MijnTele2? Of heb je geen internetbankieren? Vul dan dit formulier in.

Geboortedatum

2. Contactgegevens
* Verplicht
3. Overige gegevens
* Verplicht

Kopie bankafschrift van een handmatige betaling aan Tele2 vanaf het nieuwe rekeningnummer.

Let op: deze mag niet ouder dan 3 maanden zijn. De naam van de rekeninghouder en het IBAN/rekeningnummer moeten zichtbaar zijn op de kopie van het bankafschrift en moet op dezelfde naam staan als het contract.

Ben je jonger dan 16? Zorg er dan voor dat je toestemming hebt van een ouder of voogd om je gegevens met ons te delen.

Wanneer gaat de wijziging in?

Nadat je je rekeningnummer wijzigt, ontvang je een mail van ons. Hierin staat of de wijziging gelukt is of niet. Als wij het goedkeuren gaat de wijziging van je IBAN (rekeningnummer) altijd per de 1e van de nieuwe kalendermaand in.

Voorbeeld:
Stel je wijzigt je IBAN op 3 januari. Dan schrijven we je eerstvolgende factuur rond 25 januari nog af van je oude rekeningnummer. De wijziging gaat in per 1 februari. De factuur die we rond 25 februari afschrijven, is dan van je nieuwe rekeningnummer.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...