Klantenservice Mobiel

Pukcode opvragen


Drie keer je pincode voor je simkaart verkeerd ingevoerd? Dan heb je je pukcode nodig. Deze staat in MijnTele2 onder het kopje ‘Simkaart’.
Naar mijn pukcode
Veelgestelde vragen:
Waarvoor heb ik een pukcode nodig?

Als je drie keer een verkeerde pincode ingevoerd hebt, zal jouw toestel om veiligheidsredenen vragen naar een pukcode om je simkaart te ontgrendelen.

Waar kan ik mijn pukcode nog meer vinden?

Je pukcode is ook terug te vinden op de kaart waarin je je simkaart hebt ontvangen.

Vraagt je toestel om een nieuwe pincode?

Als je toestel vraagt om een ‘nieuwe pincode’, dien je een geheel nieuwe pincode op te geven. Eerder gebruikte codes worden niet geaccepteerd om veiligheidsredenen.

Kan ik mijn pukcode wijzigen?

De pukcode hoort specifiek bij je simkaart en kan niet gewijzigd worden.

Hoeveel pogingen heb ik om mijn pukcode in te voeren?

Na tien pogingen wordt je simkaart geblokkeerd. Je moet dan een nieuwe simkaart aanvragen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!