Klantenservice Mobiel

Nieuwe simkaart aanvragen


Is je simkaart geblokkeerd, gestolen of kapot? Vraag dan gerust een nieuwe simkaart aan. Lees hier hoe je dat kunt doen.
Hoe vraag ik een nieuwe simkaart aan?

Je kunt een nieuwe simkaart op 3 manieren aanvragen, namelijk in de Tele2 winkels, via MijnTele2 en via onze telefonische klantenservice.

Heb je een prepaid simkaart? Neem dan even contact met ons op.

Goed om te weten
  • Je behoudt je oude nummer.
  • Het is een drie in één simkaart. Dus deze past in ieder toestel.*
  • Binnen 5 werkdagen wordt je nieuwe simkaart thuisbezorgd.
  • Een nieuwe simkaart is gratis.
  • De status van je bestelling kun je volgen via MijnTele2.
  • Is je simkaart gestolen of kwijt? Blokkeer dan je simkaart. Je huidige simkaart is meteen niet meer bruikbaar. Wanneer het gestolen is, raden wij je aan om hiervan aangifte te doen.
  • De informatie op je oude simkaart komt te vervallen zodra je je nieuwe simkaart activeert. Vergeet dus niet om je contacten over te zetten.
  • Bij je nieuwe simkaart hoort een nieuwe pincode en pukcode.
  • Je kunt je simkaart niet naar een ander adres sturen dan het adres dat bij ons bekend is.

*Het is niet mogelijk om meerdere simkaarten bij ons te bestellen of gebruik te maken van meerdere simkaarten tegelijk.