Klantenservice Mobiel

Nieuwe simkaart aanvragen


Is je simkaart geblokkeerd, gestolen of kapot? Dan kan je voor je Tele2 abonnement in de Tele2 winkels, via MijnTele2 en online een nieuwe simkaart aanvragen.
Heb je een prepaid simkaart? Neem dan even contact met ons op.
Goed om te weten

– Je behoudt je oude nummer.
– Het is een drie in één simkaart. Dus deze past in ieder toestel.*
– Binnen 5 werkdagen wordt je nieuwe simkaart thuisbezorgd.
– De status van je bestelling kun je volgen via MijnTele2.
– Is je simkaart gestolen of kwijt? Blokkeer dan via het bestelformulier je simkaart. Je huidige simkaart is meteen niet meer bruikbaar. Wanneer het gestolen is, raden wij je aan om hiervan aangifte te doen.
– De informatie op je oude simkaart komt te vervallen zodra je je nieuwe simkaart activeert. Vergeet dus niet om je contacten over te zetten.
– Bij je nieuwe simkaart hoort een nieuwe pincode en pukcode.
– Je kunt je simkaart niet naar een ander adres sturen dan het adres dat bij ons bekend is.

*Het is niet mogelijk om meerdere simkaarten bij ons te bestellen of gebruik te maken van meerdere simkaarten tegelijk.