Klantenservice Mobiel

MijnTele2 app


Op deze pagina vind je informatie over hoe de MijnTele2 app werkt en wat je er mee kunt.
Hoe werkt de MijnTele2 app?

De MijnTele2 app kun je downloaden op je telefoon om overal inzicht te hebben in je verbruik. De app is alleen beschikbaar voor consumenten en niet voor zakelijke klanten. Om de app te gebruiken moet je eerst je MijnTele2 account activeren. Dit doe je met het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens je bestelling. Download daarna de MijnTele2 app, log in, en je hebt meteen inzicht in jouw belgedrag. Zo simpel is het!

De app downloaden

Waarom de MijnTele2 app downloaden?

  • Altijd en overal inzicht in je bel-, sms- en dataverbruik.
  • Je factuuroverzicht en je factuur inzien wanneer je maar wilt.
  • Altijd en overal je abonnementgegevens bekijken en kunnen wijzigen.
  • Een vraag stellen aan de klantenservice via de Virtuele Assistent of op het Forum.
  • Met toestelhulp heb je je telefooninstellingen altijd bij de hand.
Functionaliteiten van de MijnTele2 app:
  • Verbruik inzien
  • Extra bundels kopen
  • Facturen inzien
  • Naar de shop
  • Naar de klantenservice
  • Naar het forum
  • Mijn gegevens inzien
  • Feedback geven
  • Instellingen wijzigen
  • Ander telefoonnummer inzien
MijnTele2 app updaten

Maak je gebruik van Android als besturingssysteem op je telefoon? Dan kan het zijn dat je een melding krijgt waarin toegang wordt gevraagd tot je foto’s wanneer je de app probeert te updaten. Je kunt deze melding accepteren en doorgaan met het updaten van de app. Hier wordt automatisch naar gevraagd door je telefoon, maar de app zal geen gebruik maken van je foto’s.