Klantenservice Mobiel

MijnTele2 activeren


Hieronder staan de stappen beschreven om je MijnTele2 account te activeren.

Voordat je gebruik kunt maken van je MijnTele2 omgeving, moet deze eerst geactiveerd worden. Klik op deze link: MijnTele2 account nog niet geactiveerd.

Vul je e-mailadres in. Gebruik een e-mailadres dat nog niet gekoppeld is aan een ander MijnTele2 account. En vink vervolgens aan dat je een robot bent.

Wij hebben je een e-mail gestuurd. Volg de stappen uit de mail binnen 24 uur. Ben je net te laat? Activeer je account dan opnieuw vanaf stap 1.

Geen e-mail ontvangen? Probeer eerst je inbox te refreshen, controleer je map met ongewenste e-mail / spam. Zie je hem daar ook niet staan? Probeer het dan opnieuw vanaf stap 1.

Maak een wachtwoord aan. Het wachtwoord bevat:
Minimaal 8 karakters – hoofdletter – kleine letter – cijfer

Welkom in MijnTele2!

Lukt dit niet? Kijk dan bij ‘Inloggen MijnTele2 lukt niet’.