Klantenservice Mobiel

Zo leveren we je bestelling


Yes! Je bestelling komt eraan. We vertellen je graag wanneer je wat kunt verwachten. Kies eerst wat je hebt besteld.
p
n

Levering van toestel met abonnement


Natuurlijk ben je nieuwsgierig naar de status van je bestelling. Check ‘m stap voor stap in MijnTele2.
Bekijk je bestelstatus
Vandaag besteld, morgen in huis

Ja, echt! Als een telefoon op voorraad is, dan heb je ‘m morgen al in huis. Onze koerier Reviva bezorgt je toestel met je simkaart.

Mocht een telefoon niet voorradig zijn, dan doen we onze uiterste best om binnen maximaal 10 werkdagen te leveren. Bekijk de toestellen met een langere levertijd.

Morgen bezorgd? Maar dan kan ik niet
Geen probleem. Na je bestelling ontvang je van Reviva een e-mail. Daarmee kies je zelf een ander bezorgmoment. Zelfs ‘s avonds of in het weekend. Lekker handig.

Check bij ontvangst

Zorg jij bij ontvangst voor deze checks? Anders mag de bezorger het pakketje niet afgeven.

  • Toon de bezorger hetzelfde legitimatiebewijs als gebruikt bij je bestelling. Of toon het ingevulde machtigingsformulier.
  • Je legitimatiebewijs en bankpas staan op dezelfde naam. Een en/of bankpas mag.
  • Je pint met  € 0,01 voor de administratie. Het rekeningnummer van  je pas moet hetzelfde zijn als bij de bestelling is opgegeven.
  • Je ondertekent de overeenkomst

Machtigen voor ontvangst
Kun je zelf het pakketje niet aannemen? Laat iemand anders het doen met dit machtigingsformulier.

Extra levertijd bij nummerbehoud

Wil je je nummer behouden? Dan duurt de levertijd 2 werkdagen langer. Dat komt omdat je oude provider de nummerovername moet goedkeuren. Je krijgt een SMS als we je mobiele telefoonnummer kunnen overnemen. Kan dat niet, dan ontvang je een brief.

Als je nummerovername is goedgekeurd, stuurt Reviva je een e-mail. Daarin staat hoe je een bezorgafspraak maakt.

Veelgestelde vragen:
Ik heb mijn telefoon ontvangen, maar wil graag ruilen met een ander toestel. Kan dit?

Ja, in de meeste gevallen is dit mogelijk. Let hierbij wel op dat je de telefoon niet uit de verpakking haalt. De barcode op de doos mag niet gebroken worden. Stuur het toestel nog niet terug, maar bel met klantenservice om te overleggen over de mogelijkheden.

Mijn telefoon is niet op voorraad. Wat nu?

Dat is natuurlijk erg vervelend. We houden je om de 7 dagen, met het maximale van 4 keer, op de hoogte middels een e-mail.

Moet ik zelf aanwezig zijn bij de levering van mijn telefoon?

Dat hangt er vanaf. Het handigste is als jijzelf aanwezig bent als je telefoon bezorgd wordt. Bij een nieuw abonnement met telefoon kun je iemand laten machtigen. Zorg ervoor dat dit machtigingsformulier ingevuld is. Let op! Wanneer jij je contract hebt verlengd moet je zelf aanwezig zijn. Je kunt dan niet een ander machtigen om de levering aan te nemen.

Wanneer wordt mijn telefoon bezorgd?

Reviva levert je telefoon en simkaart in één keer. Je ontvangt een e-mail van Reviva waarin staat hoe je een bezorgafspraak kunt maken. Jij kunt zelf bepalen wanneer het wordt bezorgd. Het kan ook in de avonduren en in het weekend.

Hoe activeer ik mijn nieuwe simkaart?

Je simkaart activeer je via de MijnTele2 omgeving. Bekijk hier een uitleg van hoe je dit stap voor stap doet.

Ben je een nieuwe klant? Activeer dan eerst je MijnTele2 account.

Als ik mijn toestel in de winkel koop, krijg ik hem dan direct mee?

Als je toestel in de winkel op voorraad is, krijg je het toestel direct mee naar huis. Als dat niet het geval is, kun je in de winkel afspreken dat je het later komt ophalen in de winkel of dat het wordt bezorgd door Reviva.

Wanneer is mijn simkaart actief?

Dat verschilt waar je je toestel met abonnement besteld hebt. Bekijk hieronder het overzicht.

Tele2 Klantenservice/Website Retailer Etailer
Toestel met nieuw nummer De simkaart wordt binnen
10 minuten geactiveerd nadat
je je handset ontvangen
hebt van de Reviva koerier.
Je simkaart wordt
automatisch geactiveerd.
Je simkaart wordt
automatisch geactiveerd.
Toestel met nummerbehoud De simkaart wordt op de dag van nummerbehoud automatisch geactiveerd. De simkaart wordt op de dag van nummerbehoud automatisch geactiveerd. De simkaart wordt op de dag van nummerbehoud automatisch geactiveerd.
Vervangende simkaart Je moet de simkaart binnen
14 dagen in MijnTele2 activeren.
Na 14 dagen wordt de order gecancelled.
Je simkaart wordt
automatisch geactiveerd.
Je simkaart wordt
automatisch geactiveerd.
Toestel bij een verlenging De simkaart wordt binnen 10 minuten geactiveerd nadat je je toestel ontvangen hebt van de Reviva koerier. Je simkaart wordt
automatisch geactiveerd.
Je moet contact opnemen met de partij waarbij je je toestel besteld hebt. Zij activeren dan je simkaart.
Kan ik mijn simkaart activeren in het buitenland?

Ja dat is mogelijk. Dit werkt op dezelfde manier als wanneer je in Nederland bent.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Bekijk hier hoe je je bestelling kunt annuleren.