Klantenservice Mobiel

 Leverproces van Tele2 Mobiel


Op deze pagina kun je per product van Tele2 mobiel het leverproces bekijken. Kies hieronder over welk product je het leverproces wilt zien.

Leverproces van Prepaid


Blijf op de hoogte van de status van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2! Log in om het leverproces stap voor stap te volgen. Heb je je abonnement niet bij Tele2 zelf besteld, is het leverproces net even anders. Neem hiervoor contact op met de partij waar je je abonnement hebt afgesloten.
Heb je een prepaid simkaart besteld?
  1. Als je Prepaid van Tele2 besteld hebt, ontvang je eerst een bevestigings e-mail.
  2. Vervolgens zal Reviva de bezorging regelen en je een e-mail sturen voor de bezorgafspraak.
  3. Wanneer de levering plaats vindt, betaal je aan de deur onder rembours. Aan de deur kun je contant betalen en pinnen.
Veelgestelde vragen:
Moet ik zelf aanwezig zijn bij de levering van mijn simkaart?

Het handigste is als jijzelf aanwezig bent als het toestel bezorgd wordt. Mocht dit om een of andere reden niet kunnen, kun je iemand laten machtigen. Zorg ervoor dat dit machtigingsformulier ingevuld is.

Wanneer wordt mijn simkaart bezorgd?

Reviva stuurt je een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Aangezien Reviva de bezorging regelt, staat Tele2 hier volledig buiten.

Hoe kan ik mijn Prepaid tegoed opwaarderen?

Dat kan op verschillende manieren. Bekijk op deze pagina hoe je je tegoed kunt opwaarderen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!