Klantenservice Mobiel

Inloggen MijnTele2 lukt niet


Ervaar je problemen met MijnTele2 of de app voor je mobiele abonnement? Dan vind je hier tips om je verder te helpen.
Ik kan niet inloggen
  • Voordat je kunt inloggen, dien je je account te activeren. Hier lees je hoe je je account activeert.
  • Lukt inloggen via de app niet? Probeer deze dan even te verwijderen en opnieuw te installeren.
  • Lukt het dan ook niet, test dan of je wel kunt inloggen via de online omgeving van MijnTele2.
  • Als je niet kunt inloggen via de website, kun je het beste even je cookies verwijderen.
  • Krijg je een foutmelding? vraag dan een nieuw wachtwoord aan en probeer opnieuw in te loggen. Hier lees je hoe je een nieuw wachtwoord aanvraagt.
  • Heb je al gekeken of er een algemene storing is? Check het via deze link: actuele informatie.
Ik kan mijn account niet activeren
  • Probeer via de online omgeving van MijnTele2 nogmaals je account te activeren met je e-mailadres. Dit kun je doen door hier je email adres in te vullen.
  • Ieder account heeft een uniek e-mailadres nodig. Indien je een foutmelding krijgt, kan het zijn dat je meerdere accounts hebt en dat je e-mailadres al gebruikt wordt voor een van je andere accounts. Probeer het in dat geval even met een ander e-mailadres of neem contact op met de klantenservice.
  • De activatiemail die je ontvangt is 24 uur geldig. Indien de link uit de mail niet meer werkt, probeer dan even opnieuw te activeren zodat je een nieuwe activatiemail ontvangt.
  • Lukt het dan nog niet of krijg je een foutmelding? Neem dan even contact met ons op.
Ik kan mijn gegevens niet inzien

Het kan nodig zijn dat je opnieuw je account moet activeren om weer toegang te krijgen tot je huidige gegevens. Hier lees je hoe je je account opnieuw activeert. Lukt het wel om in te loggen in de MijnTele2 omgeving maar ontbreken er vervolgens gegevens? Probeer dan de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Mocht dit niet helpen, laat het ons dan weten door contact op te nemen.

Ik moet mijn foto’s delen

Maak je gebruik van Android als besturingssysteem op je telefoon? Dan kan het zijn dat je een melding krijgt waarin toegang wordt gevraagd tot je foto’s wanneer je de app probeert te updaten. Je kunt deze melding accepteren en doorgaan met het updaten van de app. Hier wordt automatisch naar gevraagd door je telefoon, maar de app zal geen gebruik maken van je foto’s.