Klantenservice Mobiel

Ik kan niet bellen


Bekijk op deze pagina wat je kunt doen wanneer je niet kunt bellen.
Check de volgende punten:
Is er sprake van een algemene storing?

Bekijk hier onze actuele informatie. Daar zijn alle onderhoudswerkzaamheden en eventuele storingen op de vinden.

Is je simkaart geactiveerd?

In sommige gevallen is het nodig je nieuwe simkaart te activeren. Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je je simkaart kunt activeren.

Zijn je facturen betaald?

Wanneer je je facturen te laat hebt betaald, kan het zijn dat je wordt afgesloten. Via MijnTele2 kun je checken of je facturen voldaan zijn.

Staat er nog een factuur open? Kijk dan hier hoe je kunt betalen.

Zit je binnen het dekkingsgebied?

Bekijk onze dekkingskaart.

Staan je instellingen goed?

Controleer of je instellingen goed staan via de Toestelhulp. Zet vervolgens je telefoon even opnieuw aan.

Kun je niet bellen in het buitenland?

Ga dan naar onze buitenlandpagina voor tips en instellingen.

Wil je contact opnemen?

Kun je nog niet bellen na het doorlopen van deze stappen? Neem dan even contact met ons op. Op onze contactpagina vind je de verschillende contactmogelijkheden.