Klantenservice Mobiel

Geen netwerk


Ervaar je problemen met het netwerk van Tele2? Bekijk of één van onderstaande situaties op jou van toepassing is.
Is er een algemene storing?

Bekijk hier de actuele informatie van eventuele storingen en onderhoudwerkzaamheden.

Ligt het aan je simkaart?

Controleer of je simkaart het wel doet in een andere telefoon. Doet hij het? Dan is wellicht je telefoon defect. Je kunt hem aanmelden bij onze reparatieservice.

Doet je simkaart het ook niet in een andere telefoon, dan kan het zijn dat hij kapot is.

In sommige gevallen is het nodig je simkaart eerst te activeren, heb je dat gedaan? Lees hier meer.

Zijn je facturen betaald?

Kun je niet bellen maar wel gebeld worden? Dan kan het gebeuren dat je dienst is afgesloten. Check via MijnTele2 of je facturen zijn voldaan.

Staan je instellingen goed?

Soms kan het nodig zijn je instellingen even te controleren. Check of je instellingen goed staan via onze Toestelhulp. Zet vervolgens je telefoon even opnieuw aan.

Ben je in het buitenland of net terug uit het buitenland?

Bekijk onze buitenland pagina voor meer informatie en tips wanneer je in het buitenland bent of net terug in Nederland bent en problemen ervaart met het netwerk.

Wil je contact opnemen?

Kom je er na deze stappen toch niet uit? Ga dan naar onze contactpagina voor de verschillende contactmogelijkheden.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!