Verbruik bekijken

Inzicht nodig in je verbruik? In Mijn Tele2 en de Tele2 app volg je de status van al je bundels en vergelijk je jouw verbruik van deze maand met andere maanden. Ook zie je hier alles over de door jou gemaakte kosten.

Verbruik bekijken

Lopende periode

De gegevens in de verbruiksdetails gaan over de lopende periode. Ook kun je je verbruik over de afgelopen 6 maanden vergelijken. Op je factuur staat meer informatie over jouw verbruik in voorgaande periodes.

MB-verbruik

We werken het verbruik van je internetbundel en de kosten hiervoor elke dag bij. In de verbruiksstatus nemen we ook je internetgebruik binnen de EU mee. Met welke apps je MB’s verbruikt? Dat mogen én kunnen we je niet laten zien.

Tele2 app

De Tele2 app laat je verbruik realtime zien in Nederland. Je weet in Nederland dus altijd precies wat je verbruikt. In het buitenland kan het zo zijn dat er vertraging zit in het meten van je verbruik. Via de Tele2 app zie je ook of je buiten-de-bundel kosten hebt gemaakt.

Veelgestelde vragen

  • Deze maand
    Je checkt je verbruik in de Tele2 app en in MijnTele2. Wil je meer details over je verbruik? In je verbruiksdetails zie je de kosten die je buiten de bundel hebt gemaakt. Het gaat om de kosten van deze maand.

    Vorige maand
    Wil je weten wat je vorige maand hebt verbruikt? Download je factuurin de Tele2 app en in MijnTele2 en scrol naar beneden. Je ziet vervolgens een overzicht van je belminuten, sms'jes en MB's.

  • In de Tele2 app en in MijnTele2 houden we je verbruik bij, maar we kijken niet met welke apps je data verbruikt. Dit kun je wel zien in het instellingenmenu van je telefoon of door hiervoor een speciale app te downloaden, zoals My Data Manager.

  • Op een paar manieren! Ga je juist vaak over je bundel? Dit kun je voorkomen door je verbruik goed te checken in de Tele2 app en door databesparende instellingen toe te passen voor apps die veel data verbruiken. Bij veel apps, zoals YouTube, Facebook en Netflix, kan dit in het instellingenmenu. Zo voorkom je dat je over je bundel gaat en buiten-de-bundel kosten maakt. Heb je tóch meer data nodig? Koop dit dan bij in de Tele2 app, of in MijnTele2. Dat is goedkoper dan wanneer je buiten-de-bundel kosten maakt.

  • Als je ‘Internet’, ‘SMS-berichten’ of ‘Binnen Nederland’ ziet staan, betekent het dat je hiermee buiten je bundel bent gegaan. Ben je op reis geweest in de EU? Dan zie je deze buiten-de-bundelkosten ook terug onder ‘Gebruikskosten buiten je bundel’. Je bekijkt je facturen in Tele2 app of in MijnTele2. Daar zie je precies wat je waarvoor betaalt.

  • Dit kan gebeuren als je iets aan je abonnement hebt veranderd. Bijvoorbeeld als je sinds kort een andere bundel hebt of een aanvullende bundel kocht. Je verbruik kan ook niet kloppen vanwege een storing. In dat geval laten we je dit weten!

Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2
Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30 (feestdagen: gesloten)

Bekijk telefoonnummers

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel hier je vraag. Tara staat je graag te woord! Geen wachttijd én supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2
Chatbot

Vraag het aan Tara. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over.

Start de chat