Verbruik bekijken

Inzicht nodig in je verbruik? In Mijn Tele2 en de Tele2 app volg je de status van al je bundels en vergelijk je jouw verbruik van deze maand met andere maanden. Ook zie je hier alles over de door jou gemaakte kosten.

Verbruik bekijken

Lopende periode

De gegevens in de verbruiksdetails gaan over de lopende periode. Ook kun je je verbruik over de afgelopen 6 maanden vergelijken. Op je factuur staat meer informatie over jouw verbruik in voorgaande periodes.

MB-verbruik

We werken het verbruik van je internetbundel en de kosten hiervoor elke dag bij. In de verbruikstatus nemen we ook je internetgebruik binnen de EU mee. Met welke apps je MB’s verbruikt? Dat mogen én kunnen we je niet laten zien.

MijnTele2 app

De MijnTele2 app laat je verbruik realtime zien in Nederland. Je weet in Nederland dus altijd precies wat je verbruikt. In het buitenland kan het zo zijn dat er vertraging zit in het meten van je verbruik. Via de MijnTele2 app zie je ook of je buiten-de-bundel kosten hebt gemaakt.

Veelgestelde vragen

  • Je checkt je verbruik in de MijnTele2 omgeving en in de MijnTele2 app.

  • In de MijnTele2 omgeving en in de MijnTele2 app houden we je verbruik bij, maar we kijken niet met welke apps je data verbruikt. Dit kun je wel zien in het instellingenmenu van je telefoon of door hiervoor een speciale app te downloaden, zoals My Data Manager.

  • Op een paar manieren! Ga je juist vaak over je bundel? Dit kun je voorkomen door je verbruik goed te checken in de Tele2 app en door databesparende instellingen toe te passen voor apps die veel data verbruiken. Bij veel apps, zoals YouTube, Facebook en Netflix, kan dit in het instellingenmenu. Zo voorkom je dat je over je bundel gaat en buiten-de-bundel kosten maakt. Heb je tóch meer data nodig? Koop dit dan bij in de MijnTele2 omgeving, of in de MijnTele2 app. Dat is goedkoper dan wanneer je buiten-de-bundel kosten maakt.

  • Je bekijkt je facturen in de MijnTele2 omgeving en in de MijnTele2 app. Daar zie je precies wat je waarvoor betaalt.

  • Dit kan gebeuren als je iets aan je abonnement hebt veranderd. Bijvoorbeeld als je sinds kort een andere bundel hebt of een aanvullende bundel kocht. Je verbruikstatus kan ook niet kloppen vanwege een storing. In dat geval laten we je dit weten!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2