Klantenservice Mobiel

Extra internetbundel aanvragen


Is je internetbundel leeg en wil je toch blijven internetten? Koop dan voor de resterende maand een Extra Internetbundel.
Hoe bestel je een extra Internetbundel?

MijnTele2 web

Op dit moment kun je in MijnTele2 web alleen een extra internetbundel aanvragen voor in Nederland en de EU. Voor alle landen buiten de EU kun je een extra bundel via de app of SMS aanvragen.

Een extra internetbundel voor in Nederland en de EU bestel je als volgt:

  • Ga naar MijnTele2 en log in
  • Klik op de homepage op Bestel eenmalig extra data
  • Kies welke extra internetbundel je wilt kopen.
  • Klik op Bestellen. Je extra bundel is nu aangevraagd.

MijnTele2 app 

  • Ga naar het Menu
  • Klik op Koop extra data
  • Je hebt dan 2 opties, namelijk: Nederland & EU of Alle landen.
  • Kies voor welk land je een extra bundel wilt aanvragen.
  • Kies een internetbundel
  • Geef akkoord. Je extra bundel is nu aangevraagd.

SMS

Via een SMS. Bekijk wat je moet sms’en en wat de kosten zijn voor deze bundels.

Hoe lang is de extra internetbundel geldig?

Nederland & EU
De extra internetbundel voor in Nederland en de EU is tot het einde van de maand geldig.

Voorbeeld:
Als je op 17 januari een extra bundel bestelt, kun je die tot en met 31 januari gebruiken. Op 1 februari vervalt deze bundel.

Buiten de EU
Een extra internetbundel voor een land buiten de EU is 31 dagen geldig.

Extra internetbundel annuleren

Als je per ongeluk een Extra Internetbundel hebt besteld, of de verkeerde bundel, dan kun je deze niet annuleren. Wij kunnen deze bundels ook niet voor jou terugtrekken.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!