Klantenservice Mobiel

E-mail instellen op telefoon of tablet


Heb je hulp nodig bij het instellen van je e-mail op je telefoon of tablet?
Hoe stel ik mijn e-mail in op mijn telefoon of tablet?

Ga naar onze Toestelhulp en kies jouw telefoon (of een vergelijkbaar toestel). Vervolgens vind je bij de button ‘E-mail’ de instelling voor jouw telefoon. Volg de stappen om je e-mail in te stellen. En gebruik onderstaande gegevens.

Gebruikersnaam: het gedeelte voor de apenstaart (@) van je Tele2 emailadres (voor@tele2.nl) (voor@zonnet.nl) (voor@versatel.nl). Wachtwoord: Het Tele2 wachtwoord dat je ook voor MijnTele2 gebruikt. Het wachtwoord kun je altijd opnieuw instellen. Klik daarvoor op: wachtwoord vergeten of gebruikersnaam vergeten. Het wachtwoord is bruikbaar voor zowel MijnTele2 als Tele2 e-mail.

Instellingen @tele2.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop.tele2.nl
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.tele2.nl
Poort uitgaande mail: 587
Selecteer de optie ‘Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist’.

Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl in;
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 25

Let op: Om e-mails te kunnen versturen vanaf je mobiele telefoon dien je verbonden te zijn met ons netwerk. Dit kan alleen via de wifi verbinding van Tele2 thuis.

Heb je vaste diensten van een andere provider? Ga dan naar de site van jouw provider om daar te kijken wat de juiste e-mail instellingen zijn.

De virtuele assistent hieronder kan je ook helpen met het instellen van je e-mail.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!