Bezorging

De bezorging van je bestelling Bezorgafspraak maken en wijzigen

Koop je bij ons een telefoon of neem je een toestel bij je abonnement? Deze sturen we je via onze bezorgservice AMP Groep. Van hun krijg je een e-mail, met daarin een link en inloggegevens om een bezorgafspraak te maken. Je kunt ook inloggen via www.mijnafspraak.nl. Daar kun je ook je bezorgafspraak wijzigen. Je kunt zowel de dag als het gewenste bezorgadres wijzigen.

Bezorgservice

Je kunt kiezen tussen de gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Op de site van AMP kun je zien uit welke tijdvakken je kunt kiezen. Voor beide geldt: Voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.

Geen e-mail?

Je krijgt de e-mail van mijnafspraak@ampgroep.com. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan in je ‘spambox’, ‘junk e-mail’ of ‘ongewenste berichten’. Misschien staat de e-mail daar.

Vulde je bij je bestelling geen e-mailadres in, maar wel een vast of mobiel telefoonnummer? De bezorger van AMP Groep belt of sms’t je binnen 1 werkdag voor het maken van een bezorgafspraak.

Bezorger aan de deur

Bij het bezorgen controleert de bezorger je legitimatiebewijs. De gegevens die je invult op de website moeten hetzelfde zijn als die op je identiteitsbewijs.

  • De bezorger vraagt je € 0,01 te pinnen. Deze betaling gebruiken we om je rekening te bevestigen.
  • Daarna teken je het contract. Je moet dit contract persoonlijk tekenen. Je kunt daarom alleen zelf je bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.
  • Ben je een nieuwe klant? Dan stuurt de bezorger een bericht naar Tele2. Je contract gaat in op de door jou aangegeven datum.
  • Als je verlengt met een Sim Only-abonnement hou je je eigen telefoonnummer. Je hoeft geen contract te tekenen en er komt geen bezorger langs.

Simkaart activeren

Je activeert je simkaart eenvoudig in MijnTele2. Let op: je oude simkaart wordt dan wel onbruikbaar. Kopieer daarom eerst de gegevens van je oude simkaart naar je telefoon. In onze Toestelhulp vind je informatie over het kopiëren van je gegevens.

Veelgestelde vragen

  • Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

    Supersnel! Want hiervoor geldt: voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Check je bestelstatus om te zien wanneer je bestelling precies wordt bezorgd.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?

    Je kunt dan op www.mijnafspraak.nl een nieuwe bezorgafspraak maken met de link die je eerder al via de mail kreeg. Voor de tweede poging sturen we je per mail een herinnering. Ben je de tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis? Dan annuleren we automatisch je bestelling.

  • De bezorger kon mijn bestelling niet afgeven, wat nu?

    Dit gebeurt als de gegevens op het legitimatiebewijs dat je toont aan de bezorger verschillen van de gegevens die je invulde tijdens het bestellen. De bezorger mag de bestelling dan niet afgeven. Is dit het geval? Dit gaat er dan gebeuren:

    • Een medewerker van onze klantenservice belt je binnen 24 uur.
    • Die handelt met jou meteen je bestelling telefonisch af, zodat je zelf niets meer hoeft te doen.
    • In een mail bevestigt de bezorger van AMP Groep de bestelling, die je daarna zo snel mogelijk ontvangt.
  • Waarom mag mijn partner niet tekenen voor mijn bestelling?

    Voor het ondertekenen van een contract of het in ontvangst nemen van je telefoon, moeten we je identiteit persoonlijk controleren. Dit om jouw gegevens te beschermen: onze bezorger moet dus écht jou aan de deur hebben. Je kunt hiervoor ook niet iemand machtigen om de bestelling namens jou in ontvangst te nemen.

  • Hoe gaat Tele2 om met mijn persoonsgegevens?

    We vinden het natuurlijk heel belangrijk om zorgvuldig met je persoonsgegevens om te gaan! In ons privacystatement lees je wat we doen om deze zo goed mogelijk te beschermen. Daar check je ook welke gegevens we van jou bewaren, waarom we dat doen én hoe lang we deze bewaren. Ook lees je daar hoe je zelf je persoonsgegevens verandert of verwijdert. Check hier ons Privacy statement.

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.
Wil je liever mailen? Gebruik dan ons contactformulier.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2