Klantenservice Mobiel

Bestelling annuleren en retourneren


Je kan je bestelling binnen 14 dagen eenvoudig retourneren. Wil je weten hoe? Lees hier meer.
Hoe werkt het annulering en retourneer proces?

Een bestelling annuleren
Je hebt 14 dagen bedenktijd nadat je online je bestelling hebt gedaan. Tijdens deze bedenktijd kun je je bestelling nog annuleren. Als je bedenktijd eindigt op een zaterdag, zondag of feestdag, kun je tot uiterlijk de eerstvolgende werkdag 23:59 uur annuleren.
Heb je in een winkel besteld? Dan heb je 48 uur de tijd om je bestelling te annuleren.
Indien je telefonisch wil opzeggen, dien je rekening te houden met de openingstijden van onze klantenservice.

Een bestelling retour sturen
Als je de volgende stappen volgt, vergeet je zeker niets:

  1. Print het retourformulier uit.
  2. Vul het retourformulier duidelijk leesbaar in en onderteken het.
  3. Stop dit in je pakket:
    1. Het toestel in de originele verpakking
    2. Bijgeleverde accessoires
    3. Kopie van het garantiebewijs (de pakbon, zat in het pakket bij je toestel)
    4. Het ingevulde retourformulier
  4. Verzegel je pakket en stuur het naar:

Retouradres
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 240
5201 AE Den Bosch

Je kan ook het retourlabel gebruiken dat je op het formulier vindt. Wel zo handig om deze te gebruiken, zo heb je zeker het goede adres.
Verstuur je je pakketje via een Postpunt, dan zijn de kosten voor jou. Vergeet niet een verzendbevestiging te vragen!

Wat gebeurt er nadat je hebt geannuleerd/geretourneerd?
Zodra wij je toestel in goede orde hebben ontvangen, kunnen we telefonisch contact met je opnemen. Als je al een bedrag voor het toestel aan ons hebt betaald, krijg je dit binnen 14 dagen terug of wordt dit verrekend met je eerstvolgende factuur. Mocht je je toestel al in gebruik hebben genomen, dan verrekenen we de eventuele gespreks- of datakosten. Ook indien het toestel niet compleet retour is gestuurd of beschadigd, kunnen we je hiervoor de evenredige kosten in rekening brengen.

Toestel stuk of werkt het niet naar behoren?
Dan kan je gebruik maken van de reparatieservice. Kijk op de reparatieservice pagina voor meer informatie.

Veelgestelde vragen:
Ik heb het toestel geweigerd aan de deur. Verwerken jullie mijn annulering?

We hebben liever dat je ons eerder laat weten dat je afziet van je bestelling en officieel is het weigeren van je pakket niet voldoende om gebruik te maken van je opzegrecht binnen de bedenktijd. Echter, we behandelen een weigering aan de deur als een annulering van je bestelling. Mogelijk krijg je nog een telefoontje van ons om te horen waarom je de bestelling hebt geweigerd aan de deur.

Ik heb gebruik gemaakt van mijn opzegrecht. Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

In de meeste gevallen binnen 14 dagen of het bedrag wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Heb je na een maand je geld nog niet binnen? Neem dan even contact met ons op. Ga naar onze contactpagina voor de verschillende contactmogelijkheden

Ik heb mijn bestelling geannuleerd en een retourformulier opgestuurd. Krijg ik hier nog bevestiging van?

Indien je je toestel hebt geretourneerd, ontvang je hiervan geen aparte bevestiging. Het is dus verstandig het verzendbewijs goed te bewaren. Als je al een bedrag aan ons hebt betaald, ontvang je dit binnen 14 dagen terug of wordt dit verrekend met je eerstvolgende factuur. Mocht je je toestel al in gebruik hebben genomen, dan verrekenen we de eventuele gespreks- of datakosten. Ook indien het toestel niet compleet retour is gestuurd of beschadigd, kunnen we je hiervoor  de evenredige kosten in rekening brengen.