Overlijden

Opzeggen bij overlijden Abonnement stopzetten of contractovername bij overlijden

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Dit is een zware, verdrietige periode waarin je waarschijnlijk veel moet regelen. We helpen je graag met het afhandelen van het Tele2 abonnement. Zodat je daar niet meer naar om hoeft te kijken.

Abonnement kosteloos stopzetten

We beëindigen het abonnement en het telefoonnummer wordt onbruikbaar. Wij vragen niet om een extra betaling.

Kosteloos op naam van iemand anders laten zetten

We zetten het abonnement op naam van jezelf (of iemand anders). Zo kun je, als je dat wilt, het abonnement en telefoonnummer blijven gebruiken. Dit noemen we contractovername.

Closure

Tele2 werkt samen met Closure

Wij werken samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als je de informatie doorgeeft voor het Tele2 abonnement, kun je meteen ook eenvoudig andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Als je de knop hieronder gebruikt, wordt dit kosteloos voor je geregeld.

Toestel

Als de overledene een toestelcontract had, komen de verplichtingen uit dit contract sowieso te vervallen. De telefoon hoeft ook niet teruggestuurd te worden.

Let op: als de overledene een toestelverzekering had, kunnen wij deze helaas niet opzeggen. Vergeet deze dus niet op te zeggen bij de betreffende verzekeringsmaatschappij.

PrePaid

Gaat het om een prepaidaansluiting, dan hoef je het overlijden niet te melden. Je mag zelf bepalen wat je met het toestel en de simkaart doet.

Veelgestelde vragen

  • Kan ik een overlijden ook rechtstreeks aan Tele2 doorgeven?

    Ja hoor. Stuur een e-mail naar nabestaandendesktele2nl@service.tele2.nl met de overlijdensakte, het mobiele nummer en wat er met het abonnement moet gebeuren. Sterkte.

  • Hoe kan ik een overlijden melden voor Tele2 Thuis?

    Regel het online via dit formulier of bel met onze klantenservice via 020-754 4444. Onze medewerker kan, desgewenst, het abonnement samen met je opzeggen of deze overzetten op een andere naam. Sterkte.

  • Hoe kan ik een account voor MijnTele2 verwijderen?

    Dat fix je in een paar stappen:

    • Open de app en log in met het account dat je wilt verwijderen
    • Druk op 'Meer'
    • Druk op App instellingen
    • Scroll naar beneden en druk op 'Account verwijderen'

    Het account is nu verwijderd.

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    Op verschillende manieren. De Tele2 Community is de plek voor al je vragen en opmerkingen. Tip: check met de zoekfunctie of iemand anders jouw vraag al een keer heeft gesteld. Wie weet heb je dan meteen het antwoord op je vraag! Staat je vraag er niet tussen of wil je een abonnement wegens overlijden opzeggen? Bel dan onze klantenservice via 020-754 4444.

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.
Wil je liever mailen? Gebruik dan ons contactformulier.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2