Abonnement kosteloos stopzetten
We beëindigen het abonnement en het telefoonnummer wordt onbruikbaar. Wij vragen niet om een extra betaling.
Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Dit is een zware, verdrietige periode waarin je waarschijnlijk veel moet regelen. We helpen je graag met het afhandelen van het Tele2 abonnement. Zodat je daar niet meer naar om hoeft te kijken.
We beëindigen het abonnement en het telefoonnummer wordt onbruikbaar. Wij vragen niet om een extra betaling.
We zetten het abonnement op naam van jezelf (of iemand anders). Zo kun je, als je dat wilt, het abonnement en telefoonnummer blijven gebruiken. Dit noemen we contractovername.
Wij werken samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als je de informatie doorgeeft voor het Tele2 abonnement, kun je meteen ook eenvoudig andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Als je de knop hieronder gebruikt, wordt dit kosteloos voor je geregeld.
Als de overledene een toestelcontract had, komen de verplichtingen uit dit contract sowieso te vervallen. De telefoon hoeft ook niet teruggestuurd te worden.
Let op: als de overledene een toestelverzekering had, kunnen wij deze helaas niet opzeggen. Vergeet deze dus niet op te zeggen bij de betreffende verzekeringsmaatschappij.
Gaat het om een prepaidaansluiting, dan hoef je het overlijden niet te melden. Je mag zelf bepalen wat je met het toestel en de simkaart doet.
Ja hoor. Stuur een e-mail naar nabestaandendesktele2nl@service.tele2.nl met de overlijdensakte, het mobiele nummer en wat er met het abonnement moet gebeuren. Sterkte.
Regel het online via dit formulier of bel met onze klantenservice via 020-754 4444. Onze medewerker kan, als je dat wilt, het abonnement samen met je opzeggen of deze overzetten op een andere naam. Sterkte.
Dat fix je in een paar stappen:
Het account is nu verwijderd.
Op verschillende manieren. De Tele2 Community is de plek voor al je vragen en opmerkingen. Tip: check met de zoekfunctie of iemand anders jouw vraag al een keer heeft gesteld. Wie weet heb je dan meteen het antwoord op je vraag! Staat je vraag er niet tussen of wil je een abonnement wegens overlijden opzeggen? Bel dan onze klantenservice via 020-754 4444.