Opzeggen

Abonnement opzeggen

Wij zijn blij met jou als klant en willen je het liefst bij ons houden. Maar natuurlijk helpen we je als je erover denkt een andere keuze te maken.

Alles over opzeggen

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over opzeggen. Hieronder vertellen we je hoe je dat makkelijk regelt. Hierbij is het handig om te weten wanneer je contract afloopt. Die informatie kun je makkelijk vinden in MijnTele2.

Abonnement pauzeren of tijdelijk stopzetten

Het is niet mogelijk om je abonnement te pauzeren. Maar we denken heel graag met je mee hoe je jouw abonnement zo voordelig mogelijk kan maken. Handig als je bijvoorbeeld een tijdje naar het buitenland gaat! Geef ons gerust een belletje.

Opzeggen

Je kunt het contract van je mobiele abonnement opzeggen door ons te bellen. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur – 20.00 uur. Op zaterdag is dit tussen 09.00 uur en 17.30 uur.

Verder kun je je mobiele abonnement online opzeggen via het digitale opzegformulier in MijnTele2.

Opzeggen bij overlijden

In deze moeilijke tijd wil je niet te veel moeten nadenken bij de zaken die geregeld moeten worden. Je kunt ervoor kiezen om het abonnement te stoppen of over te nemen. We hebben alle mogelijkheden voor je op een rij gezet. Veel sterkte!

Veelgestelde vragen

  • Natuurlijk kan dat! Bel snel met onze klantenservice, dan zorgen we er samen voor dat je opzegging wordt geannuleerd.

  • Ja, dat kan als je bij je nieuwe provider nummerbehoud aanvraagt. Op die manier zegt je nieuwe provider jouw abonnement bij ons op en hoef je zelf niets te doen.

  • Ja, dat kan. Hiervoor betaal je wel een afkoopsom. Neem contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers weten hoeveel het afkopen van je abonnement kost.

  • Heb je je bestelling online of telefonisch gedaan? Dan kun je binnen 14 kalenderdagen na aankoop de bestelling annuleren.

    Wil je liever per post opzeggen? Dat kan ook. Stuur je opzegging naar:

    Tele2
    Postbus 56
    2650 AB Berkel en Rodenrijs

    Vermeld in je brief in ieder geval het telefoonnummer van het abonnement, je klantnummer (deze staat op je factuur) en je naam en adresgegevens.

    Binnen een week ontvang je een bevestiging van je opzegging per e-mail of brief.

  • Nee, in verband met privacy mogen Tele2 medewerkers alleen informatie over een contract aan de contracthouder verstrekken.

Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2
Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30 (feestdagen: gesloten)

Bekijk telefoonnummers

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel hier je vraag. Tara staat je graag te woord! Geen wachttijd én supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2