MijnTele2

MijnTele2 App

In de app fix je extra bundels, heb je direct contact met ons en bekijk je je facturen. Al je Tele2 zaken regel je razendsnel in de MijnTele2 App. Of je nu in Nederland of in het buitenland bent. Jij bepaalt het helemaal.

 

Download de app

Het enige wat je nodig hebt om de Tele2 app te gebruiken is een MijnTele2 account om mee in te loggen. Nog geen account? Geen probleem! Je kan je registreren in de app.

    

Wat kun je met de MijnTele2 App?

Check hieronder wat je allemaal zelf kunt fixen in de MijnTele2 App.

Altijd je verbruik en facturen checken

 

Verbruiksoverzicht MijnTele2 app

Je bundels makkelijk aanpassen

 

Bundels aanpassen

Chatbot staat 24/7 voor je klaar

 

Chatbot Tara

Overige features

  • Alles over je mobiel in het buitenland
  • In het buitenland een Verre Landen Bundel kopen, waarmee je goedkoop mobiel kunt internetten
  • Automatisch inloggen
  • Toegang tot Toestelhulp, voor vragen over je toestel
  • Je abonnement maandelijks bijstellen of je GB/MB's direct aanvullen
  • Chatbot staat 24/7 voor je klaar
  • Meepraten met de Tele2 Community
  • Meerdere accounts toevoegen en beheren
  • Je persoonlijke gegevens (adres, bankrekeningnummer) wijzigen
Waar wacht je op?
Download 'm nu!
MijnTele2 app

Veelgestelde vragen

  • Een account toevoegen of verwijderen is zo gebeurd. Je voegt een account op deze manier toe:

    • Open de app en log in
    • Druk op 'Meer'
    • Druk bovenin op 'Wissel van gebruiker'
    • Druk op 'Account toevoegen'
    • Log in
    • Voila, je hebt een account toegevoegd!

    Een account verwijderen doe je als volgt:

    • Open de app en log in met het account dat je wilt verwijderen
    • Druk op 'Meer'
    • Druk op 'App instellingen'
    • Scroll naar beneden en druk op 'Account verwijderen'
    • Klus geklaard!
  • Lukt het inloggen niet? Dat kan een paar redenen hebben:

    • Misschien heb je een typfout gemaakt. Check bij het kopiëren van je gebruikersnaam en wachtwoord of je niet per ongeluk een spatie meekopieert.
    • Je inloggegevens zijn hoofdlettergevoelig. Check of dit de reden is.
    • Heb je laatst je wachtwoord veranderd? Misschien vult je browser nog automatisch je vorige wachtwoord in. Voer je nieuwe inloggegevens handmatig in.

    Ligt het daar allemaal niet aan en krijg je nog steeds geen toegang tot je account? Dan kun je je inloggegevens opnieuw opvragen. Zo heb je snel weer toegang tot je MijnTele2 account!

  • Dat fix je in een paar stappen:

    • Open de app en log in met het account dat je wilt verwijderen
    • Druk op 'Meer'
    • Druk op 'App instellingen'
    • Scroll naar beneden en druk op 'Account verwijderen'

    Het account is nu verwijderd.

  • Zit je in het buitenland en wil je voor het eerst met je account inloggen in de MijnTele2 app? Dit kan alleen in België, Duitsland en Frankrijk. In andere landen is voor het eerst inloggen in de app geblokkeerd. Wat je dan kan doen is inloggen via de MijnTele2 omgeving. Gebruik je de MijnTele2 app al in Nederland? Dan kan je deze gewoon wereldwijd gebruiken.

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2