Klantenservice Mobiel

Mobiel abonnement verlengen


Je abonnement verlengen? Dit kan snel, eenvoudig en je profiteert van de beste aanbiedingen. Als bestaande Tele2 klant is verlengen hetzelfde als vernieuwen. Lees wat de voordelen van verlengen zijn, en hoe je direct een verlenging kunt doorgeven!
Verleng direct online!

Login in je persoonlijke MijnTele2 account om je abonnement te verlengen of gebruik de button hieronder. Lukt dit niet? Bel dan ons gratis verlengnummer 0800-2180.

Telefoon abonnementen vergelijken check
De voordelen van verlengen:
  • Behoud je huidige telefoonnummer
  • Stel zelf je abonnement samen en maak gebruik van onze fantastische 4G-databundels
  • Een nieuwe mobiele telefoon tegen een scherpe prijs
  • Of extra voordelige Sim Only tarieven
Wanneer kan je verlengen?

Bij alle abonnementen kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Je ziet dan in MijnTele2 web en app een melding dat je kunt verlengen. Hier vind je ook de einddatum van je abonnement.

Sim Only naar abonnement en telefoon
Heb je een Sim Only abonnement? Of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met afbetaald toestel? Deze kun je verlengen naar een abonnement met telefoon zodra:

  • Je minimaal 4 maanden klant bent
  • En de 2 oudste facturen zijn betaald

Heb je de app nog niet? Download hem dan in de Play Store of in de App Store.

Wanneer gaat mijn verlenging in?

Dat verschilt! Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement? En ben je minimaal 4 maanden klant en heb je inmiddels al 2 facturen betaald? Dan kan je elk moment verlengen en dan gaat je verlenging direct in.

Heb je een abonnement van 12 of 24 maanden, dan kun je 4 maanden voor de einddatum verlengen. De verlenging gaat pas in zodra je huidige abonnement is afgelopen. Verleng je met een telefoon? Dan krijg je de telefoon direct in huis. Ook al gaat je nieuwe abonnement later pas in. Vanaf het moment dat je je abonnement met telefoon ingaat, betaal je voor het toestel.

Verlenging lukt niet

Heb je onlangs een nieuwe bestelling geplaatst? Denk hierbij aan een extra internetbundel, een upgrade of downgrade van je abonnement. Het kan zijn dat deze bestelling nog niet helemaal verwerkt is in ons systeem en dat je verzoek voor een verlenging niet gelukt is. Als dat het geval is, kun je het op een later tijdstip nogmaals proberen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!