Klantenservice Mobiel

Mobiel abonnement verlengen


Je abonnement verlengen? Dit kan snel, eenvoudig en je profiteert van de beste aanbiedingen. Als bestaande Tele2 klant is verlengen hetzelfde als vernieuwen. Lees wat de voordelen van verlengen zijn, en hoe je direct een verlenging kunt doorgeven!
Verleng direct online!

Login in je persoonlijke MijnTele2 account om je abonnement te verlengen of gebruik de button hieronder. Lukt dit niet? Bel dan ons gratis verlengnummer 0800-2180.

Telefoon abonnementen vergelijken check
De voordelen van verlengen:
  • Behoud je huidige telefoonnummer
  • Stel zelf je abonnement samen en maak gebruik van onze fantastische 4G-databundels
  • Een nieuwe mobiele telefoon tegen een scherpe prijs
  • Of extra voordelige Sim Only tarieven
Wanneer kan je verlengen?

Bij alle abonnementen kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement? Dan kun je natuurlijk elke maand opzeggen.

Heb je een Sim Only abonnement van 12 of 24 maanden? Deze kun je verlengen naar een abonnement met telefoon wanneer je minimaal 4 maanden klant bent bij ons. En 2 facturen betaald hebt, zonder stornering.

Je ziet een melding in MijnTele2 zodra je kunt verlengen. Hier kun je ook de einddatum van je contract vinden. En voor de slimme verlengers: download en gebruik de MijnTele2 app. Die helpt je van A tot Z.

Wanneer gaat mijn verlenging in?

Dat verschilt! Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement? Dan kan je elke maand verlengen en dan gaat je verlenging direct in.

Heb je een abonnement van 12 of 24 maanden, dan kun je 4 maanden voor de einddatum verlengen. De verlenging gaat pas in zodra je huidige abonnement is afgelopen. Verleng je met een telefoon? Dan krijg je de telefoon direct in huis. Ook al gaat je nieuwe abonnement later pas in. Vanaf het moment dat je je abonnement met telefoon ingaat, betaal je voor het toestel.

Verlenging lukt niet

Heb je onlangs een nieuwe bestelling geplaatst? Denk hierbij aan een extra internetbundel, een upgrade of downgrade van je abonnement. Het kan zijn dat deze bestelling nog niet helemaal verwerkt is in ons systeem en dat je verzoek voor een verlenging niet gelukt is. Als dat het geval is, kun je het op een later tijdstip nogmaals proberen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!