

We vragen een minuutje van jou
Vanaf nu log je in met een e-mailadres. Het enige wat jij dus hoeft te doen is een nieuwe login met e-mailadres aanmaken. Dat doe je via MijnTele2 maar kan ook via je MijnTele2 app. Je wachtwoord blijft gewoon hetzelfde.
Kies je voor de app? Installeer dan wel eerst even de nieuwste versie voor iOS of Android.
Meerdere abonnementen
Heb je meer mobiele abonnementen bij ons? Je kunt ze voortaan in één omgeving zien en beheren. Als je inlogt met je e-mailadres, zie je een van je abonnementen al staan. Een ander abonnement toevoegen is heel eenvoudig.
Je kunt ook voor elk abonnement een eigen MijnTele2-omgeving houden. Dan kies je per abonnement voor een ander e-mailadres als gebruikersnaam.
Dat werkt zo

Stap 1: Kies je e-mailadres
Ga naar MijnTele2 en log in zoals je gewend bent. Kies dan het e-mailadres waarmee je voortaan wilt inloggen.

Stap 2: Bevestig je e-mailadres
Bevestig het e-mailadres dat je hebt gekozen met de code die je van ons krijgt. Je MijnTele2 account is klaar voor gebruik!
Alles in één overzicht
Meerdere abonnementen bij Tele2? Dan kun je ze na het doorlopen van deze twee stappen samenvoegen.De voordelen van het vernieuwde MijnTele2
Dankzij tweestapsverificatie is inloggen in MijnTele2 voortaan extra veilig. Elke keer dat je met je wachtwoord inlogt, ontvang je een eenmalige, tijdelijke code. Zo kunnen anderen nooit ongemerkt met jouw inloggegevens inloggen. En zo zijn je gegevens en producten in MijnTele2 nog beter beveiligd. Goed om te weten!

2FA in de MijnTele2 app
Bij de MijnTele2 app word je automatisch uitgelogd als je tweestapsverificatie (2FA) aanzet. Dat gaat zo:
- Je logt eenmalig opnieuw in bij de app. Doe dit met je e-mailadres en je wachtwoord. Je krijgt een sms als tweede stap.
- Hierna kies je voor een pincode of biometrische gegevens (bijvoorbeeld gezichtsherkenning).
- Voortaan log je in met je pincode of je biometrische gegevens.

2FA en MijnTele2 online
Gebruik je MijnTele2 online, via je computer of laptop? Als je tweestapsverificatie (2FA) aanzet, werkt het zo:
- Je houdt je e-mailadres als gebruikersnaam en je wachtwoord blijft hetzelfde.
- Als je inlogt ontvang je voortaan een sms als extra verificatiestap.
Veelgestelde vragen
-
Waarom krijgt MijnTele2 een update?
Met de update willen we je zo goed mogelijk helpen bij het beheren van je abonnementen. En de komende tijd komen er nog meer nieuwe mogelijkheden. Zoals meekijken met het abonnement van iemand anders.
-
Waarom moet ik mijn gebruikersnaam veranderen?
Veel klanten loggen nu nog in met een 06-nummer. Jij misschien ook wel. Met een e-mailadres als gebruikersnaam heb je veel meer mogelijkheden. Dat is dus logischer en ook nog eens makkelijker te onthouden.
-
Kan ik ook mijn Tele2 Thuis of T-Mobile Thuis abonnement toevoegen aan MijnTele2?
Op dit moment kan dit nog niet. We werken hier wel aan.
-
Kan ik er ook voor kiezen dit niet te doen?
Nee. De update is voor alle klanten. Zo heeft iedereen straks eenzelfde MijnTele2, met dezelfde mogelijkheden.
-
Wat is tweestapsverificatie en waarom zou ik het aanzetten?
Met een extra stap bij het inloggen, heb je een veiligere login en zijn jouw gegevens nog beter afgeschermd. Kies je ervoor om tweestapsverificatie (2FA) aan te zetten, dan krijg je bij het inloggen een code via sms. Alleen als je die code invoert, krijg je toegang tot jouw MijnTele2. Zo weten we nog zekerder dat jij degene bent die inlogt.
-
Kan ik ook het abonnementen van iemand anders toevoegen?
Hier werken we aan, maar op dit moment nog niet. Je ziet deze mogelijkheid binnen nu en een paar maanden in MijnTele2.