Klantenservice Klachten

Klachten


We vinden het vervelend als je ontevreden bent over een product of proces van Tele2. We doen ons best je op deze pagina te informeren en verder te helpen met je klacht, probleem of vraag.
Meer informatie

Heb je een vraag, probleem of wil je meer informatie? Kijk dan eens bij onze online klantenservice. Op Tele2.nl/klantenservice proberen we je zo goed mogelijk te informeren over de producten en diensten van Tele2.

Heb je een vraag over je factuur?

Bekijk onze factuur uitleg pagina’s voor je mobiele abonnement.

Bekijk onze factuur uitleg pagina voor je thuis abonnement.

Heb je een vraag over de status van je bestelling?

Kijk hier voor meer informatie over de bestelling en levering van je mobiele abonnement, Sim Only of verlenging.

Kijk hier voor meer informatie over de bestelling van je thuis abonnement (Internet, Bellen/TV).

Heb je hulp nodig bij instellen & installeren van je product?

Bekijk onze online instructies voor het installeren van je internet en wifi verbinding.

Onze Toestelhulp helpt je bij het installeren van je telefoon.

Chat met ons

Stel je vraag hieronder hieronder aan onze virtuele assistent. De virtuele assistent geeft antwoord op de meeste vragen. Kom je er toch niet uit? Dan kan je via de chat worden doorverbonden met één van onze medewerkers (live chat). Een live chat is mogelijk van maandag tot en met vrijdag 08.00-22.00 uur. En op zaterdag, zondag en officiële feestdagen van 10.00-18.00 uur.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...
Persoonlijk contact

Hebben de virtuele assistent en de informatieblokken hierboven niet tot een oplossing geleid? Dat is natuurlijk erg vervelend. We zouden graag rechtstreeks met je in contact willen komen, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Bekijk hier hoe je gemakkelijk met ons in contact komt.

Klachtenformulier

We vinden het jammer als bovenstaande informatie je geen uitkomst heeft geboden. Maak je klacht kenbaar via onderstaand klachtenformulier. Als je het klachtenformulier invult, ontvang je binnen 30 dagen een reactie van ons. We doen ons best je zo goed mogelijk verder te helpen.

klachtenformulier