Klantenservice Betalingsbewijs

Betalingsbewijs


Ben je afgesloten, maar heb je wel je rekening betaald? Of heb je een rekening betaald, maar zie je dit niet terug in MijnTele2? Hieronder lees je meer over het tonen van een betalingsbewijs. En je kunt het bijbehorende formulier invullen.
Waarvoor is het betalingsbewijs?

Dan kun je onderstaand formulier van het betalingsbewijs invullen. Hier vul je onder andere je persoonlijke gegevens in en het factuurnummer. Ook moet je een bewijs van overboeking toevoegen. Op het bewijs van de overboeking moet staan:

  • Rekeningnummer waar naartoe is overgeboekt
  • Rekeningnummer waar vandaan de overboeking plaatsvond
  • Bedrag
  • Datum van de betaling
  • Omschrijving van de betaling
  • Logo van je bank

Binnen 10 werkdagen ontvang je van ons een reactie per e-mail.

Formulier
1. Persoonlijke gegevens
* Verplicht
2. Betalingsbewijs
* Verplicht

Op welke datum heb je het bedrag overgeboekt?

Gaat het om een mobiel abonnement? Vul dan hier je 06-nummer in.

3. Upload het betalingsbewijs
* Verplicht

Ben je jonger dan 16? Zorg er dan voor dat je toestemming hebt van een ouder of voogd om je gegevens met ons te delen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2