Mobiel

img

Factuur en betalen

img

Abonnement

img

Verlengen

img

Simkaart

img

Telefoon

img

Gegevens wijzigen

img

Bestelling

img

Buitenland

Hierover nemen klanten nu contact op:

  • Ik heb een vraag over mijn factuur

    We hebben alles over je factuur voor je op een rijtje gezet. Wil je meer weten over het betalen van je factuur? Of over de verschilende kosten die je ziet op je factuur? Of wil je uitleg over de verschillende facturen?

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Bekijk alle informatie over bestelling en bezorging bij mobiele abonnementen, Sim Only of verlenging. Wil je meer informatie over de levertijd van een telefoon? Bekijk dan onze pagina over levertijden.

  • Hoe activeer ik mijn simkaart?

    Activeer je simkaart snel zelf via MijnTele2.

  • Ik ben geblokkeerd. Wat nu?

    Bekijk wat je moet doen als je mobiele abonnement is geblokkeerd door bijvoorbeeld een betalingsachterstand.

Waar wacht je op?
Download 'm nu!
MijnTele2 app

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.
Wil je liever mailen. Gebruik dan ons contactformulier.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 18:00
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Meer over MijnTele2