SAMENWERKING
FC UTRECHT &
TELE2

Seizoen 2015/2016 is hét seizoen dat FC Utrecht en Tele2 de krachten bundelen en partners zijn geworden. Voor een periode van 3 jaar zijn FC Utrecht  en Tele2 connectiviteitspartners. Lees hier alles over onze samenwerking.
logo-fc-utrecht
smart-stadium

Smart Stadium

Stadion Galgenwaard in Utrecht verandert met hulp van Tele2 in een smart stadium. De focus ligt op het digitaliseren van het stadion. Zo krijgen fans van FC Utrecht bijvoorbeeld gratis wifi-verbinding zodat ze alle hoogtepunten van wedstrijden online kunnen delen.
Daarnaast kunnen de fans live alle statistieken zien van de wedstrijd die zij kijken, bijvoorbeeld hoeveel kilometer een speler gelopen heeft. Het stadium zet een stap in de richting van Utrecht als Smart City. Een Smart City gebruikt digitale technologie om de kwaliteit voor de burgers en de groei van de lokale economie te ondersteunen.

Goede doelen

Om meer publiciteit te geven aan goede doelen leent Tele2 de plek van het Tele2 logo op de voetbalshirtjes van FC Utrecht regelmatig uit aan verschillende goede doelen.
Zo heeft Tele2 al eens ruimte gemaakt op de shirtjes voor o.a. het Leger des Heils, het fonds gehandicaptensport, Nationaal fonds Kinderhulp en het Nationale Ouderenfonds.
logo-leger-des-heils
logo-gehandicaptenfonds
logo-kinderhulp
logo-nationaalouderenfonds