Tele2
houdt mensen
met elkaar verbonden

In deze tijd is het extra belangrijk dat mensen met elkaar verbonden blijven.
Onze klanten kunnen rekenen op Tele2.

Ons netwerk

We hebben te maken met een unieke situatie in Nederland die zorgt voor ongebruikelijke drukte op het netwerk. Tele2 zag vanaf maandag 16 maart niet alleen een forse toename in het mobiele belverkeer omdat er meer en langer wordt gebeld, maar ook een stijging in het internetverkeer, doordat klanten vanuit huis aan het werk zijn, online school volgen en in hun vrije tijd films streamen.

5G Speedometer

Het is belangrijker dan ooit dat ons netwerk stabiel blijft. We monitoren ons netwerk dan ook zorgvuldig en nemen maatregelen om de capaciteit en de stabiliteit te waarborgen. We doen ons uiterste best om piekbelasting goed op te vangen en te waarborgen, zodat vitale organisaties zoals ziekenhuizen en transportbedrijven met elkaar kunnen blijven communiceren. Ook helpen we onze klanten in contact te blijven met familie, vrienden, collega’s en onderwijsinstanties.

Betrouwbare service

In deze uitdagende tijd zet Tele2 alles in om klanten met elkaar verbonden te houden. Tele2 verscherpt de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en onze bezorgers staat voorop.

Klantenservice

Door de maatregelen rond het coronavirus is de bezetting van onze Klantenservice nu lager dan normaal. Het kan zijn dat je wat langer moet wachten voordat je een van onze medewerkers te pakken krijgt. We proberen je natuurlijk zo goed mogelijk van dienst te zijn. Alvast sorry voor het ongemak!

Bestellingen

Klanten kunnen nog steeds in de webshop terecht voor bestellingen. Om klanten en bezorgers te beschermen, houden de bezorgers van Tele2 zich strikt aan de maatregelen van het RIVM. Lees hier meer over de maatregelen. Bij vragen bieden we ook telefonische hulp op afstand.

Onze monteurs

Onze monteurs kunnen niet meer voor alles langskomen. Per afspraak wordt gekeken of het op dit moment noodzakelijk is of er iemand langskomt. Onze monteurs proberen onze klanten zoveel mogelijk te helpen via de telefoon.

We zijn er voor jullie

Sinds de aangescherpte maatregelen van het kabinet werkt en leeft heel Nederland grotendeels vanuit huis. We helpen onze klanten natuurlijk zoveel mogelijk in deze lastige tijd. Om het thuis wat aangenamer te maken, krijgen alle Tele2 Thuis klanten tot en met 13 april gratis deze extra TV-zenders:

Zendernummer Tele2
Zendernummer Tele2
Zendernaam
Zendernaam
214
Zendernummer Tele2
Nick Junior
Zendernaam
216
Zendernummer Tele2
RTL Telekids
Zendernaam
227
Zendernummer Tele2
Baby TV
Zendernaam
219
Zendernummer Tele2
VH1 Classic
Zendernaam
212
Zendernummer Tele2
MTV Brand New
Zendernaam
228
Zendernummer Tele2
MTV Live
Zendernaam
260
Zendernummer Tele2
NPO Nieuws
Zendernaam
261
Zendernummer Tele2
NPO Politiek
Zendernaam

Wil je iets vragen?

Op onze website vind je de antwoorden op veel vragen. Meestal is dit de snelste manier om de informatie te vinden die je zoekt. Je kunt je vraag ook stellen via onze community, via de chat of telefoon. Check alle contactmogelijkheden hier.

Zelf regelen

Superhandig: via de MijnTele2 app en in de MijnTele2 omgeving kun je zelf makkelijk en snel de informatie vinden die je zoekt. Je kunt daar je verbruik en je facturen bekijken, bundels bijbestellen, je persoonlijke gegevens bijhouden en vragen stellen aan onze superslimme chatbot.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de Klantenservice bereiken?

Op onze website vind je de antwoorden op veel vragen. Meestal is dit de snelste manier om de informatie te vinden die je zoekt. Je kunt je vraag ook stellen via ons forum, via de chat of telefoon. Check alle contactmogelijkheden hier.

Wat is het nummer van de Klantenservice?

Check alle contactmogelijkheden hier. Door de maatregelen rond het coronavirus is de bezetting van onze Klantenservice nu lager dan normaal. Het kan zijn dat je wat langer moet wachten voordat je een van onze medewerkers te pakken krijgt. We proberen je natuurlijk zo goed mogelijk van dienst te zijn. Alvast sorry voor het ongemak!

Ik wil een abonnement afsluiten bij Tele2. Kan dat nu wel?

Ja, dat kan absoluut! Check ons aanbod hier.

Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2. Wordt mijn bestelling wel thuis bezorgd?

Je bestelling komt zo snel mogelijk naar je toe. Het kan wel zijn dat het wat langer duurt dan gebruikelijk, dus hou de levertijden in de gaten. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van AMP het drukker dan normaal. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om bij het plaatsen van je bestelling een tijdsvak te kiezen. Je bestelling wordt tussen 8:30 en 18:00 uur bezorgd. Rond 21:30 op de avond ervoor krijg je een bevestiging met een 2-uurs tijdsvak.

Ik heb een bestelling geplaatst. Wordt die wel thuis bezorgd?

Ja, je bestelling wordt gewoon thuis bezorgd.

Heb je gekozen voor een Sim Only abonnement? Dan wordt je simkaart binnen vijf werkdagen bezorgd door PostNL, dat gaat via de brievenbus.

Heb je gekozen voor een abonnement met telefoon? Dan wordt je bestelling bezorgd door AMP.

De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en de bezorgers van AMP staat voorop, daarom worden de volgende maatregelen strikt nageleefd:

  • De bezorgers houden afstand bij het afleveren van je bestelling.
  • Er wordt geen cash geld meer aangenomen.
  • Er kan alleen contactloos betaald worden, dus ook het pinnen van 1 cent ter controle.
  • Je ID-bewijs hoef je niet meer te overhandigen, graag neerleggen.
  • Er is geen handtekening nodig voor ontvangst, er wordt alleen nog getekend door de bezorger.

Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van AMP het drukker dan normaal. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om bij het plaatsen van je bestelling een tijdsvak te kiezen. Je bestelling wordt tussen 8:30 en 18:00 uur bezorgd. Rond 21:30 op de avond ervoor krijg je een bevestiging met een 2-uurs tijdsvak.

Ik heb een afspraak met een monteur voor mijn bestelling bij Tele2. Gaat mijn afspraak wel door?

Ook Tele2 verscherpt de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk tegen te gaan. We stellen de veiligheid van onze klanten en onze medewerkers voorop, daarom houden we ons aan de richtlijnen van het RIVM.

Onze monteurs kunnen niet meer voor alles langskomen. Per afspraak wordt gekeken of het op dit moment noodzakelijk is of er iemand langskomt. Onze monteurs proberen onze klanten zoveel mogelijk te helpen via de telefoon.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat moet ik doen?

Op onze website vind je de antwoorden op veel vragen. Meestal is dit de snelste manier om de informatie te vinden die je zoekt. Je kunt je vraag ook stellen via ons forum, via de chat of telefoon. Check alle contactmogelijkheden hier.

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!