Review: dit moet je weten over de OnePlus 9 Pro

Denk je eraan om de OnePlus 9 Pro te kopen? Dan wil je natuurlijk eerst alle ins en outs van het toestel kennen. Heeft ie een goede camera? Hoe zit het met het scherm? Wat voor batterij heeft ie?Lucky you, want je bent he-le-maal aan het juiste adres. In deze OnePlus 9 Pro review kijken we wat alle onafhankelijke tech-experts van de smartphone vinden. Let’s go!

OnePlus 9 Pro review: ‘geweldig scherm’

Series streamen, gamen, TikTok-video’s bingen: een goed scherm op je telefoon is echt een grote must. Gelukkig heb je daar met de OnePlus 9 Pro een goeie aan. Zo noemt The Verge dat het toestel een ‘geweldig scherm heeft’. Hij heeft een 6.7 inch OLED-display, die energiezuinig is. Ook benoemt de website de hoge verversingssnelheid die van 120 Hz naar tot 1 Hz kan gaan, afhankelijk van wat er op het scherm gebeurt. De display reageert heel snel op je aanrakingen, wat ideaal is voor het gamen. Hallo super smoothe racepotjes tegen je vrienden!

Check hier alle OnePlus 9 Pro specificaties

OnePlus 9 Pro review: ‘beste OnePlus-camera ooit’

Ook belangrijk: hoe zit het met de camera’s? Volgens TechRadar dikke prima. De website noemt de camera’s van de OnePlus 9 Pro zelfs ‘de beste camera’s van OnePlus ooit’. Dit komt volgens hen doordat het bedrijf nieuwe sensoren heeft toegevoegd. De camera’s schieten foto’s in felle kleuren en met heel veel details. Ook de automatische modus is volgens hen indrukwekkend. Hiermee maak je uit de losse pols altijd het perfecte kiekje. Hoeveel camera’s de telefoon heeft? Vijf! Vier aan de achterkant van 48, 50, 8 en 2 megapixel. En een selfiecamera van 16 megapixel aan de voorkant.

oneplus-9-pro-review-Tele2Blog

OnePlus 9 Pro review: ‘fantastische performance’

Er is niets vervelender dan een telefoon die tijdens het film kijken ineens hapert. Hallo, nu heb je net die spannende scene gemist! Met de OnePlus 9 Pro heb je daar volgens Tom’s Guide geen last van. De site noemt de smartphone een echte krachtpatser. Dit komt door de Snapdragon 888-processor, een van de beste chips die je op het moment in een Android-telefoon kunt krijgen. Tom’s Guide benoemt dat ie nooit vertraagt en dat je er goed op kunt multitasken. Een appje sturen terwijl je die serie kijkt? Jij doet dat met gemak!

OnePlus 9 Pro review: ‘snel opgeladen’

Iets wat volgens The Verge nog meer uitblinkt bij de OnePlus 9 Pro is de batterij. De 4500 mAh-batterij is in tweeën gesplitst, waardoor ie nog sneller oplaadt. Is ie ineens toch leeg, omdat je de hele dag gegamed hebt? No worries! Volgens de site laadt de telefoon écht belachelijk snel op. Jij zal dus nooit snel met een lege telefoon zitten. Je legt gewoon eventjes de toestel aan de lader en … hoppa! De telefoon kan er weer mee door.

Haal de OnePlus 9 Pro in huis

En? Ben je er al uit? Je kunt de OnePlus 9 Pro nu al in huis halen met een telefoonabonnement bij Tele2. Jij bent dan zelf de baas over hoeveel MB’s, sms’jes en belminuten je neemt. Ook kun je kiezen voor ons razendsnelle 5G. Hiermee hapert je internet nooit meer, maar zoeeeef jij over het web heen. #bepaalhethelemaal

Bekijk deze topper
in onze shop!