Beloofd!
Omdat het kan

We beloven je snelle glasvezelverbindingen, lage prijzen en 5G in 2020. Wat? Ja hoor!
Ben je klant bij Tele2 en heb je vragen? Check de meestgestelde hier.

Veelgestelde vragen

Wat verandert er voor mij als klant?

Afspraken die we met jou hebben gemaakt, komen we natuurlijk gewoon na. We zien voor Tele2 vooral positieve wijzigingen in de toekomst. Klanten kunnen straks bijvoorbeeld gebruikmaken van het best geteste netwerk van T-Mobile.

Ik heb een contract met Tele2. Wat gebeurt er met mijn contract?

Er gebeurt niets met je bestaande contract.

Kan ik als klant van Tele2 nu ook met mijn vragen in een winkel van T-Mobile terecht?

Nee. Als klant van Tele2 kun je terecht bij de klantenservice van Tele2. In de T-Mobile winkels is geen informatie beschikbaar over Tele2 klanten en Tele2 abonnementen. Zij verwijzen je door naar Tele2.

Kan ik mijn Tele2 abonnement binnen de looptijd beëindigen door de fusie van Tele2 en T-Mobile?

Nee, de fusie is geen reden om je abonnement binnen de looptijd te beëindigen. Als je een looptijd van 12 of 24 maanden met ons hebt afgesproken, blijft dat zo. Daarna kun je natuurlijk verlengen bij Tele2. Of een T-Mobile abonnement afsluiten. Maandelijks opzegbare abonnementen blijven maandelijks opzegbaar.

Op dit moment betaal ik 25 euro voor Unlimited Data. Blijft dit zo?

Er gebeurt niets met je bestaande contract. Beloftes en gemaakte afspraken komen we na. Als er in de toekomst voor jou iets verandert, dan laten we je dat op tijd weten.

Kan ik als Tele2 klant nu gebruikmaken van het 4G-netwerk van T-Mobile?

In het begin maak je als klant van Tele2 nog geen gebruik van het sterke 4G-netwerk van T-Mobile. In de toekomst gaat dat wel gebeuren.

Wat gebeurt er met mijn @tele2.nl e-mailadres?

Je e-mailadres blijft hetzelfde. Mocht dit e-mailadres in de toekomst wijzigen, dan brengen we je daar tijdig van op de hoogte.

Hoe worden de mobiele netwerken van T-Mobile en Tele2 samengevoegd?

Als Tele2 klant kun je straks gebruikmaken van het best geteste netwerk van T-Mobile. Het samenvoegen gebeurt in een aantal stappen. Terwijl je dit leest, werken we er hard aan om dit voor elkaar te krijgen. We vertellen het je natuurlijk als ‘t zo ver is.

Ik mag verlengen. Kan dat nu ook bij T-Mobile?

Zodra je contract is verlopen, kun je overstappen van Tele2 naar T-Mobile, en andersom. Je bent vrij om te kiezen wat je wilt.

Krijgen alle klanten van Tele2 nu een nieuwe simkaart?

Nee. We gaan niet alle simkaarten vervangen. En als ‘t toch nodig is om jóuw simkaart om te wisselen, dan hoor je dat op tijd van ons.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens na de fusie?

T-Mobile Nederland voert de merken Tele2, T-Mobile en Ben. De afdelingen van deze organisaties zijn samengevoegd en dit betekent dat je gegevens sindsdien officieel worden beheerd door T-Mobile NL. Hierbij houden wij ons aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).