Beloofd!
Omdat het kan

We beloven je 5G in 2020, snelle glasvezelverbindingen, geen prijsverhogingen. Wat? Ja hoor!
Ben je klant bij T-mobile of Tele2 en heb je vragen? Check de meestgestelde hier.

Veelgestelde vragen

Wat verandert er voor mij als klant?

Na de fusie verandert er niets. De prijzen en contracten blijven ongewijzigd. Onze gemaakte afspraken met klanten worden gewoon nagekomen. We zien voor Tele2 vooral positieve wijzigingen in de toekomst. Klanten kunnen in de toekomst bijvoorbeeld ook gebruikmaken van het sterke netwerk van T-Mobile voor 4G.

Sinds de komst van Tele2 zijn de prijzen voor consumenten gedaald. In de beloften spreken Tele2 en T-Mobile zich uit over Unlimited. Maar hoe zit dat met de andere bundels?

Onze afspraken met klanten worden ook na de fusie gewoon nagekomen. De fusie heeft dus geen gevolgen voor de bundels. Ook na de fusie blijven we met scherpe aanbiedingen komen. Beloofd!

Kan ik als klant van Tele2 nu ook in een winkel van T-Mobile terecht voor vragen?

Nee. Als klant van Tele2 kun je terecht bij de Tele2 klantenservice, Tele2 winkel en online service. In de T-Mobile winkel word je verwezen naar Tele2, want daar is geen informatie beschikbaar over Tele2 klanten en Tele2 abonnementen.

Ik heb een contract met Tele2. Wat gebeurt er met mijn contract?

Er gebeurt niets met je bestaande contract. Dit contract kun je gewoon aanhouden.

Kan ik mijn Tele2 abonnement beëindigen door de fusie van Tele2 en T-Mobile?

Nee, de fusie is geen reden om je abonnement binnen looptijd te beëindigen. Daarna kun je natuurlijk wel vernieuwen naar een T-Mobile contract.

Ik heb iets besteld, maar word pas na de fusie aangesloten. Wat gebeurt er met mijn bestelling?

In het bestel- en leverproces verandert niets. Je bestelling wordt gewoon geleverd en jouw afspraken met Tele2 worden gewoon nagekomen.

Wat betekent dit voor de looptijd van mijn abonnement?

De fusie heeft geen gevolgen voor de looptijd van je abonnement. Je abonnement blijft maandelijks opzegbaar, of na 12 of 24 maanden, afhankelijk van het contract dat je hebt afgesloten.

Wat gebeurt er met mijn @tele2.nl e-mailadres?

Je e-mailadres blijft hetzelfde. Mocht dit e-mailadres in de toekomst wijzigen, dan brengen we je daar tijdig van op de hoogte.

Waar kan ik de komende tijd terecht met vragen over of problemen met mijn Tele2 abonnement?

Met vragen of problemen kun je naar de online klantenservice of contact opnemen met de telefonische klantenservice van Tele2.

Wat gebeurt er met het zenderpakket dat ik nu ontvang via Tele2?

Er verandert niets aan de diensten die je nu ontvangt van Tele2.

Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?

Je telefoonnummer blijft hetzelfde.

Op dit moment betaal ik 25 euro voor Unlimited Data. Blijft dit zo?

Er gebeurt niets met je bestaande contract. Gemaakte afspraken worden nagekomen. We hebben beloofd dat we het komende jaar Tele2 Unlimited Data voor maximaal 25 euro aanbieden. De komende drie jaar verandert er niets voor jou als je dit abonnement laat doorlopen.

Op dit moment ontvang ik een korting. Blijf ik die wel ontvangen?

Er gebeurt niets met je bestaande contract. De gemaakte afspraken worden gewoon nagekomen. De korting heeft een bepaalde looptijd. De fusie heeft geen invloed op deze looptijd.

Wat betekent deze fusie voor mij als klant?

Na de fusie werken we samen met T-Mobile aan de beloftes die we hebben gedaan. Dat is goed nieuws voor jou: door onze samenwerking is er meer te kiezen, tegen scherpe prijzen.

Blijven alle diensten en voorwaarden gelijk bij Tele2?

Ja. De fusie heeft geen invloed op onze diensten en voorwaarden.

Kan ik als Tele2 klant nu gebruikmaken van het 4G-netwerk van T-Mobile?

In het begin maak je als klant van Tele2 nog geen gebruik van het sterke 4G-netwerk van T-Mobile. In de toekomst gebeurt dat wel. Hier informeren we je natuurlijk over.

Ik heb een vast contract bij Tele2 Mobiel, maar ook een T-Mobile Thuis abonnement. Kan ik met mijn mobiele aansluiting overstappen naar T-Mobile?

Zodra je contract is verlopen, kun je met je mobiele aansluiting overstappen naar T-Mobile. Dan kun je gebruikmaken van de voordelen van het combineren van T-Mobile abonnementen.

Hoe stap ik als klant van Tele2 over naar T-Mobile?

Je kunt overstappen van Tele2 naar T-Mobile zodra je contract is verlopen.

Vervallen de aansluitkosten bij een overstap?

Nee, als je overstapt dan betaal je aansluitkosten.

Worden de verschillen tussen de internationale bundels gelijkgetrokken?

Nee, na de fusie blijven we verschillende producten en diensten met verschillende tarieven aanbieden onder de merken Tele2, T-Mobile en Ben.

Sommige klanten van Tele2 kunnen maandelijks opzeggen. Blijft dat zo?

Gemaakte afspraken met klanten worden gewoon nagekomen. Als je nu je mobiele abonnement maandelijks kunt opzeggen, dan blijft dat zo.

Ik mag verlengen. Kan dat nu ook bij T-Mobile?

Zodra je contract is verlopen, kun je overstappen van Tele2 naar T-Mobile of Ben, en andersom. Net als nu ben je vrij om te kiezen wat je wilt.

Krijgen alle klanten van Tele2 nu een nieuwe simkaart?

Nee, je kunt gewoon gebruikmaken van je bestaande simkaart.

Geldt Klantvoordeel van T-Mobile na de fusie ook voor Tele2 aansluitingen?

Nee. Klantvoordeel is alleen van toepassing op aansluitingen van T-Mobile en geldt nu ook niet voor aansluitingen van Ben.

Zijn er combinatiekortingen te krijgen als ik producten van Tele2, T-Mobile en/of Ben combineer?

Nee. Zodra je contract is verlopen, kun je overstappen naar T-Mobile. Dan kun je gebruikmaken van de voordelen van T-Mobile.

Eén van de redenen voor de fusie was schaalvergroting, maar samen met T-Mobile zijn jullie nog steeds klein ten opzichte van KPN en VodafoneZiggo. Hoe gaan jullie die concurrentie aan?

We blijven de markt uitdagen zoals we dat altijd hebben gedaan. Onze beloftes zijn een goed voorbeeld van hoe we dat onder andere zullen doen. Zie tele2.nl/fusie.

Hoe worden de mobiele netwerken van T-Mobile en Tele2 samengevoegd, en hoe lang gaat dit duren?

Hier kunnen we op dit moment geen uitspraken over doen.

Ik ben klant bij Tele2 en vraag mij af wat er gebeurt met mijn persoonlijke gegevens na deze fusie?

T-Mobile Nederland blijft de merken T-Mobile en Tele2 (en voor de volledigheid, ook Ben) voeren in de markt. De afdelingen van beide organisaties zijn samengevoegd en dit betekent dat uw gegevens sindsdien officieel worden beheerd door T-Mobile NL. Hierbij houden wij ons aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).