Veelgestelde vragen

Wie krijgt een uitnodiging voor 1 maand Unlimited Data NL?

Het is een mondvol, maar wel even belangrijk: alleen klanten van Tele2 die 4G gebruiken en nog niet eerder zijn uitgenodigd of eerder van deze actie gebruikgemaakt hebben, krijgen een uitnodiging. Heb jij geen uitnodiging ontvangen en denk jij dat je wel in aanmerking komt? Bel ons dan even via 020-754 4444.

Wat moet ik doen om Unlimited Data NL te krijgen?

Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is een SMS sturen met de tekst “Unlimited” naar 1280. Je kunt de SMS sturen tot een week na ontvangst van de e-mail. Zodra je bundel geactiveerd is, krijg je van ons een SMS. Vanaf dan kun je zonder zorgen Unlimited losgaan.

Hoe lang is de Unlimited databundel geldig?

De bundel is 31 dagen geldig vanaf het moment van activeren.

Waarom krijg ik dit?

Omdat wij van onze klanten houden. En als je van iemand houdt, geef je af en toe een cadeautje.

Wat gebeurt er als de gratis maand afgelopen is?

Na 31 dagen stopt Unlimited Data NL automatisch. Je hoeft hier niets voor te doen. We sturen je vlak voor het einde nog wel een berichtje om je te laten weten dat de maand voorbij is.

Kan ik ook Unlimited Data krijgen als de gratis maand is afgelopen?

Jazeker! In MijnTele2 kun je je bundel simpel verhogen naar Unimited Data. Staat de Unlimited databundel er niet bij? Dan is de bundel niet beschikbaar voor je huidige abonnement. In dat geval kun je uiteraard wel gewoon je abonnement verlengen.

Is de Unlimited databundel ook in het buitenland geldig?

De gratis Unlimited databundel is alleen in Nederland te gebruiken. Je “gewone” databundel is wel in de hele EU te gebruiken. Kijk hier voor meer informatie.

Ik ontving een SMS met de melding dat de activatie van de Unlimited bundel is mislukt. Wat moet ik nu doen?

Wanneer er veel aanmeldingen tegelijk binnenkomen, kan het gebeuren dat je een foutmelding krijgt. Probeer in dat geval na een uur nogmaals ‘Unlimited’ te sms’en naar 1280.

Hoe weet ik zeker dat hier geen extra kosten voor in rekening worden gebracht?

Daar zorgen wij voor! Gedurende de periode dat de gratis Unlimited databundel actief is gebruik je in Nederland alleen deze bundel en niet je “gewone” databundel.

Hoe zie ik straks dat het verbruik uit deze gratis bundel gaat?

Dit kun je eenvoudig zien in MijnTele2 of in de app. Zorg wel dat je de laatste versie van de app op je telefoon hebt anders kun je de bundel mogelijk niet zien.

Waarom heb ik geen e-mail gekregen over een maand lang Unlimited Data NL, terwijl ik wel een abonnement heb?

We sturen de e-mails gespreid uit over enkele weken. Soms moet je dus nog even wachten voordat jij ook je cadeau krijgt. Om in aanmerking te komen voor dit cadeau moet je een telefoon hebben die geschikt is voor 4G.

Zijn er nog voorwaarden verbonden aan Unlimited Data NL?

Alle Tele2 klanten met een telefoon die geschikt is voor ons 4G-netwerk krijgen 31 dagen lang Unlimited Data cadeau. Zonder extra kosten, zonder verdere voorwaarden. Deze data kun is alleen te gebruiken in Nederland. In MijnTele2 en de Tele2 App wordt Unlimited Data NL weergegeven als 500.000 MB. Je kunt Unlimited Data NL maximaal 1 keer bestellen.

Veranderen de einddatum van mijn contract en de voorwaarden door deze actie?

Nee, hier verandert helemaal niets aan. Je einddatum blijft hetzelfde en er verandert nu ook niks aan de algemene voorwaarden van je abonnement.

Wanneer ik 'Unlimited' stuur naar 1280 krijg ik op mijn scherm de melding dat hier kosten aan verbonden kunnen zijn. Wat nu?

Dit is een automatische waarschuwing van je toestel die je in dit geval kunt negeren. Het sturen van deze SMS is gratis. De SMS die je van ons terugkrijgt is gratis en de upgrade naar Unlimited voor een maand is gratis.